*betty*spaghetti* Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Kim Larsen - Jag kom til verden stri gråt av den ene settningen, hva gjør vi nu lille du. Pay it forward filmen, gråt i tre timer etter filmen! Gråt når jeg hørte spilledåser som spillte Gråt når noen ble stemt ut av big brother Gråt når jeg hørte gråtende barn Gråt generelt av all koselig musikk, og noe på tvn nesten hver eneste kveld! Gråt om noen var søte mot meg! Hehe gråt mye når jeg gikk gravid!!! Fikk tårer i øynene av alt!
Gjest Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Var mye mindre sentimental i graviditeten faktisk, er værre nå hehe Eneste jeg gråt av når jeg var gravid var at pappa var så syk, og det var jo en god grunn til å gråte..
Gjest Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Ikke av noe utenom det vanlige- jeg var mer den hissige og sinte typen egentlig...
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Gråt når sambo ikke var enig med meg i ting... Gråt fordi jeg ble så fort sliten... Gråt av den "Mars og Venus" filmen...hulk! Og gråt bøtter og spann da jeg gikk 13 dager over tiden. Da hadde ingen det verre enn meg, og jeg var grusom å være i hus med... Hehe, sambo og jeg er enige om å vente et par år med nr 2;)
Gjest Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Kun en ting som jeg ikke gråter av nå (og det til tross for at jeg er gravid igjen, er "sinnagravid" denne gangen) Reklamen for Collet vitaminbjørner. Gråt når jeg fikk se dem hoppe, de var jo så glade, og når jeg gikk glipp av de to sekundene de hoppet, da fikk jeg jo ikke se hvor glade de var! *snuffelufs*
Gjest Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Begynte å grine fordi sambo glemte å stoppe på mcdonalds stakkar fyren måtte kjøre til mcdonalds gråt mer når han kom hjem med mcflurry med non stop istedenfor daim gråt av titanic. jeg har sett den filmen 92 ganger (!). kan alle replikkene gråt fordi jeg trodde jeg kom til å være gravid for alltid gråt og kalte sambo for jævla drittsekk hver gang jeg så en tynn og pen dame gråt egentlig ganske mye...
grå :) Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 like håpløst sentimental uansett jeg. litt plagsomt i grunnen. var mye greiere før jeg fikk barn for da klarte jeg ikke gråte. ingen pinlige stunder.
Blue Lady Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 VONDT bekken og konstant kvalme i 8 mnd
Fire småtroll Skrevet 18. november 2007 #10 Skrevet 18. november 2007 Da jeg gikk gravid første gang (nesten 7 år siden), var det en nyhetssak hvor en prostituert, tror det var i nederland, ble arrestert pga dopmisbuk. Det tok flere dager før hun fikk summet seg til å fortelle at hun hadde en baby hjemme.. Da de tok seg inn i leiligheten hennes fant de et spedbarn død i sprinkelsenga! Den saken gikk så utrolig inn på meg, tenkte på den ungen som ventet på at mamma skulle komme hjem fra "jobb"... Som skreik seg svett og tørst, og døde der alene. Har aldri helt kommet over den historien, selv om det bare var "enda en trist nyhetssak". Den kommer tilbake til meg med gjevne mellomrom, og i alle mine tre svangeskap har jeg gråtet for den stakkars babyen..
Prish Skrevet 18. november 2007 #11 Skrevet 18. november 2007 Jeg gråt egentlig av veldig mye, men husker i fjor da jeg skulle kose meg alene mens sambo var på julebord. Jeg lagde pinnekjøtt og når det begynte å lukte i leiligheten, fikk jeg tårer i øynene fordi det luktet så godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå