Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Har ei jente som sliter veldig med magen, nesten uansett hva jeg spiser eller ikke spiser. Noen ganger er det helt bra, men andre ganger ille. Ser tydelig at det er magen. Hun er 3 mnd idag. Mulig dumt spørsmål, men når kan vi da forvente at det gir seg?? Når ga det seg på dere med kolikkbarn, eller barn med sterke luftsmerter f.eks??
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Ta en tur til kiropraktor med barnet om hun har kollikk. mange barn som har fått hjelp med det:o)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Ja, men hun har ikke kolikk skjønner du.. mest sterke luftsmerter.. men vurderer det hvis ikke det blir bedre. lurte mest på når det som regel gir seg..hører at det ofte gir seg rundt 3mnd alder, og må bare høre om erfaringer ang dette:-)
Grorüd.. Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Hei! Jeg ville tatt en tur til kiropraktor uansett. Det hjelper!!! Og det skader ikke og ta en tur. Er litt dyrt første gangen men det er verdt det! Snakker av erfaring!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Snuppa mi hadde også sterke luftsmerter en periode rundt 3-5-mnds alder. Jeg drakk fennikel-te over en lav sko, og det hjalp! Merket stor forskjell fra de dagene jeg glemte å drikke teen.. Nesten ikke plager i det hele tatt når jeg husket å få i meg teen.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Takk for tips, da skal vi prøve det:-D
Gjest Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Jenta mi var veldig plaget med sterke luftsmerter, det verste ga seg vel rundt 4 mnds alder. Drakk også fenikkel te, hun prompet mer ja, selv om hun fortsatt hadde vondt. Lykke til - husk det er bare en periode ;o)
Mamma Mirabell Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 hadde kolikk barn.. det gav seg når jeg slutten å amme og begynte med flaske.. da var han ca rundt tre mnd. lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå