mamla Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Slutta på pillen for tre dager siden, og er litt nysgjerrig på hvor lang tid ting tar. Noen som har lyst å dele erfaringer med hvor lenge de måtte vente før de ble gravid? Er veldig spent på hvordan tiden fremover blir.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Jeg sluttet med p-piller i august 2003 og er enda ikke gravid, så av og til kan det dessverre ta litt for lang tid...
Babyønske �� Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Slutta på pillen til jul i fjor. Men begynte ikke å prøve før i juni, er ikke blitt gravid enda. Bortsett fra såvidt da, mista etter noen få dager. Tror ikke imidlertid ikke pillen har noe skyld i det. Jeg gikk rett i vanlig syklus etter at jeg slutta, og hadde helt normal syklus, helt fram til juni, men etter det har det vært litt tull.
Tante Gustava Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Sluttet på pillen i august 2005. Tok nøyaktig 2 år før spiren satt. Var veldig morsomt og overraskende at vi greide det helt på egenhånd, hadde 2 mislykkede inseminasjonsforsøk i vår og sto nå på venteliste for ivf. Så det er håp selv om det tar tid jenter, ikke gi opp håpet
Elmoen Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Sluttet på pillen i sommer (ca juni/juli) og ble gvavid i midten av august. Endte desverre i BO.. Er nå i min 3. pp etter utskrapning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå