Gå til innhold

kombinert vask og tørk ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har sånn kombinert vaskemaskin og tørketrommel? Det ser så praktisk ut ... har ikke plass til begge deler på badet og da hadde det vært kjekt med "alt i en".

Funker de bra, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt begge deler... Ulempen er at da kan du jo ikke vaske og tørke samtidig...

Skrevet

Har ikke og har ikke hatt, men flere jeg kjenner HAR hatt, men de var misfornøyde.

Skrevet

Vasker ikke så mye at vi trenger å kjøre dobbelt ... er bare litt lite plass å tørke på, så hadde vært greit å kunne tromle håndklær, kluter og sengetøy og slikt.

Skrevet

Ikke å anbefal for en småbarnsfamilie, som gjerne har mye klesvask. Du får ikke vasket og tørket samtidig. Og hva gjør du den dagen evt tørketrommelen går i stykker? Da har du heller ikke vaskemaskin.

Skrevet

Så misfornøyde at de heller gikk for vask og ingen tørketrommel i det heletatt?

Skrevet

De kjøpte heller en trommel utenom som nå står oppå vaskemaskinen slik at de sparer masse plass.

Skrevet

Det er akkurat det vi ikke har mulighet til ... her står det nemlig mellom vaskemaskin og tørking av alt på stativ, eller en sånn kombi...

Skrevet

Helt genialt!! Vi er bare tre i familien og får unna klesvasken etterhvert, så vi har sjelden behov for å vaske og tromle samtidig. Hvis det hoper seg opp med klesvasker en sjelden gang, bruker vi tørkestativ i tillegg. Jeg kjenner flere som har kombimaskin, men jeg er enig i at det ikke er en optimal løsning for større familier :)

Skrevet

Ikke å anbefale! Hadde en slik en, og greit nok at den tørker klærne.. Men for det første kan du ikke tørke hele vasken på en gang, du må dele det opp i to omganger, og for det andre blir alle klærne i neste vask FULL av lo/støv fra forrige vask.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...