72moddelen og tulla Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Da var vogna og bilstolen kjøpt inn .Kjøpte brun Simo kombivogn kr 4999,-(fra 1jan`08 vil den koste kr.6500,-) og så kjøpte vi beige maxi cosi baby bilstol kr 999,-(kr 1599,-). Dette kjøpte vi på barnashus i Tønsberg, kjempe god service der og i Trondheim(var hjemme på besøk en tur), det var de som ringte Tønsberg og la av vogna for meg siden jeg bor i Skien. Vel måtte bare dele dette med dere, gleder meg som en unge til knotten skal ta i bruk vogna(selv om det ikke blir før begynnelsen av april) og jeg kan kjøre rundt stolt som en høne, he he.
HelenFlores Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Sa de til deg at den ville stige i pris etter nyttår? Mente de den samme modellen da eller 08-modellen? Vi skal ha den i sort, men tenkte vente til januar-salget!?
72moddelen og tulla Skrevet 17. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2007 Trur det var den brune(vil bare være de som selger brun etter jul pga av størrelsen på butikken), men de går ikke ned mer i pris og dette er en av de største forhandlerne for Simo og de har presset prisen så langt ned de kan. Har sett De samme Simo modellene opp i neste 6000,- (gjelder alle fargene)Så var jeg deg ville jeg ha ringt inn og spurt om dette, de fleste barneutstyrsbutikker jeg har vært innom, sier at de ikke setter ned vogna, da de har innertrekket som er utskiftbart og da ligger vogna på ca 5500,-(forskjellige farger). Jeg tjente 1100,- på å kjøpe vogn og stol nå. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå