cherry coke Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Noen som vet litt om dette? Har googlet litt, men jeg finner ikke så mye info om blodpropp.
meg & to små vampyrer Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Ja, er noen her inne som har hatt i benet synes jeg å huske. Tror det er plutselige smerter, hevelser osv...? dytte dytte
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Smerter, ømhet, helse og mulig blå/lilla farge på området. Men mistenker du at du eller noen du er nær har blodpropp ville jeg ha dratt til en lege å få det bekreftet eller avkreftet.
Octopus Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Har du prøvd å google på trombose? (trombose = blodpropp)
ape Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 søk på trombe(trombose), embolus, aterosklerose ( atherosclerosis)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Kommer ann på hvor du har propp.. Benet så hovner du opp, blir rød, varm og får smerter.. I lungene blir du tungpustet..
~~DoraDora~~ Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 Har en blodpropp i feks leggen, vil den hovne opp (mål omkretsen og sammenlign med den andre foten...), leggen vil være hard og spent. Den vil ofte være blekere (hvitere) enn den andre leggen... Ved blodpropp i lungene er symptomene feks tungpusthet... Kontakt alltid lege dersom en er i tvil...
~~DoraDora~~ Skrevet 18. november 2007 #9 Skrevet 18. november 2007 ...glemte å skrive at ved feks blodpropp i foten, så får du en dunkende smerte der hvor proppen sitter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå