Gjest Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Pjokken datt ned fra stellebordet. Jeg snudde meg i 2 sekunder for å putte bleier i stelleveska, og da hadde han fått los på noe på kanten av stellebordet og kommet seg over kanten... Datt med hodet først. Jeg fikk "heftet" han litt slik at han ikke gikk rett i gulvet, og heldigvis har det gått bra. Er det absolutt verste jeg har opplevd - tror nesten jeg skal begynne å stelle han på gulvet, han er helt "markete" om dagen... Så pass på barna deres på stellebordet jenter, unner ingen den dagen jeg har hatt i dag.. Føler meg som verdens verste mor når jeg tenker på det, selv om jeg vet jeg ikke er det. Men man får verdens verste samvittighet...
*ønsker nr 2* Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 jeg tror dette er noe som er veldig normalt... hvertfal i den alderen poden er i var på legevakta med poden her for en uke siden, han sakk fingeren i hamsterburet til onkel han.. og hamsteren skvatt og beit han... gikk bra da... ting skjer jo så utrolig fort... i dag skalla han i senga så han har blå merke i panna... men ja, det er kjipt når det skjer, og man får skikkelig dårlig samvittighet... steller han ikke på stellebordet jeg da, det er så "lealauast" at det tør jeg ikke hehhe
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Uffda! Er kjipt når slikt skjer, håper alt går bra med ham!! Gutten min rullet ut av sengen og på gulvet med et dunk i forrige uke. Jeg snudde meg i 10 sekunder for å ta finne en body til ham i kommoden. Heldigvis gikk det helt fint :-)
Gjest Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Ja, kan nok hende det er alderen, men det SKAL jo ikke skje uansett. Skal aldri snu meg så mye som et sekund mer. Heldigvis har det gått helt fint, han skrek ca 1/2 time etterpå, men har vært sitt normale, blide jeg resten av dagen. Vurderer å kutte ut hele stellebordet jeg også, han har blitt så aktiv og "markete". Bra det egentlig da Tar det som en lærepenge, godt at det gikk bra når det først skulle gå så ille...
Tante Blås Squaw Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Det er sånt som skjer, det har ingenting med "dårlig mor" å gjøre. Godt du fikk fatt i ham.
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Barn er så raske! Det har ingen ting med at man er en dårlig mor! Så utrolig bra at det gikk fint! Jeg trodde jeg skulle kaste opp da lillemann her datt ned trappa.. men det gikk også bra.
Elzia Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 huff, jeg bare venter på at det samme skal skje her! min gutt på snart 4 måneder tar helt av for tiden. han vrir og vender på seg konstant når han er våken. jeg har begynt å spenne han fast på stellebordet og i vippestolen nå. skjønner at her er det bare å passe på, men det er jo så fort gjort...
Alba44 Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 Huff og huff....dette er mitt mareritt også..:-( Så flott at det går bra med han!! Ingenting er jo viktigere enn det ) Syns du fortjener en trøsteklem!
Gjest Skrevet 18. november 2007 #9 Skrevet 18. november 2007 Takk for klemmen! Ja, det viktigste er at det gikk bra, og å unngå at det skjer igjen.
Synne&TheTerminator Skrevet 18. november 2007 #10 Skrevet 18. november 2007 Been there, done that. Ikke noe kjekt! Tar meg egentlig skyldig i at det var min feil at han datt ned, la han ikke sikkelig langt inne oppå stellebordet, å da sparket han som han alltid gjør å endte med å sparke seg fremmoner å vops på gulvet, landtet på magen da...Er ikke sikker men kan være han dunket seg pittelitt i bade hyllene.. Men men, det gikk nå bra med han=)Gråt litt vis jeg la han nei i babygymen sin, redd sikkert... Nei uff, ikke noe kjekt, men du er ikke den eneste=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå