Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Bortsett fra at vi da har fått en baby da så klart... Jeg gleder meg veldig til: -Å få innvollene for meg selv igjen. -Slippe halsbrannen -Få på meg sokkene uten å bli lilla i trynet av anstrengelsen..(armene er for korte..) -Å klare å snu meg i søvne -Å kunne dusje uten at det føles som om jeg har vært på mount everest etterpå... -Få igjen glidelåsen i yndlingsjakka -Få på meg klærne igjen -Kunne drikke så mye kaffe/te jeg vil
Niem og Patrick Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 - Kunne gå opp trappa uten å bli anstrengt. - Å spille fotball!! - Passe inn i mine 'normale' klær. - Drikke en iskald øl (etter en stund,selvsagt) - Sove lengre enn 1 time på hver side uten å få vondt i hoftene.. MEN Jeg kommer til å savne de fine gode sparkene og bevegelsene i magen
Gjest Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 -Lukke igjen jakkene :-) -LIGGE PÅ MAGEN!!!! -Slippe å måtte passe på at ingen kommer borti magen. -Slippe å være livredd for å falle på isen. -Ha sex i alle stillinger... -Ikke ha dårlig samvittighet når jeg glemmer frokosten eller kveldsen... Osv osv :-) Skal bli HERLIG!!!
Soleie m/3 gull :) Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 hehe kjenner meg igjen der ja:) gleder meg aller mest til å kunne gå i sexye klær igjen, hehe. og til å kunne ta meg en øl igjen hvis jeg vil det ( er jo ikke sikkert jeg tenker på det etterpå) men kan iallefall hvis jeg vil.
Marit82 Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Gleder meg til : Sushi Rødvin Få til å bæsje skikkelig igjen LIGGE PÅ MAGE Røyke igjen.. Sove igjennom en heeel natt Klare å snu meg i senga Ha masse kinky røff sex Nevnte jeg sushi?? Så gleder jeg meg stooooooort til tulla mi kommer, til å se henne , lukte på henne, susse henne , kose og klemme...:-)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 -Være slank igjen -Trene uten å få vondt i bekken -Løpe opp trapper -Sove på magen -Rødvin -Bruke kroppsnært tøy og kule jeans. -Lekesloss og ha sprelsk sex:)
Gjest Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Gleder meg til: - Å trene Pilates igjen!!! - Sove på magen og ryggen - ja, sove AKKURAT slik jeg vil! - Slippe å være evig tissetrengt - Slippe å gå på jobb - Få på meg forlovelsesringen min igjen - Våren og så sommeren! Den er jo bare et par måneder unna når babisen kommer
Gjest Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 Å jah.. det er et par ting; - slippe å gå i sambo sine jakker, fordi mine ikke går igjen - å kunne snu seg i sengen i søvne... - å ikke våkne x antall ganger for å tisse - ikke mer gavison - fysj! Det er effektivt, men IKKE godt! - å kunne gå trapper/bakker uten å omkomme - å bevege meg som den 24 åringen jeg er, og ikke som en 80 år gammel dame - drikke kaffe og te, så mye jeg ønsker! NAM! - kvisene på ryggen..huffa.. - at den lille babyen sparker meg hardt i magen, midt under sex-akten; spark er koselig, men unektelig litt forstyrrende når man har sex.. Når det er sagt: JEG ELSKER Å GÅ GRAVID! Kommer helt sikkert til å savne det masse, masse!!
Mamsen&2Gull Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 Ååå - få på meg mine egne jakker.. (stakkars sambo som kjøpte seg ny jakke i sommer, men måtte avse den til meg. Får den snart igjen) - snu meg i sengen uten å føle meg som en hval - slippe doturene på natta - slippe halsbrann - gå inn og ut av bilen uten å føle at jeg må kle den på/av meg - gå i normale klær - føle meg litt freshere - ha invollene min for meg selv - kunne få på seg sko og sokker uten å bli anpusten og sliten - å kunne se det som er nedenfor magen Men, det er så koseli å gå gravid også, kommer til å savne det:)
lille_Harepus Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 - forhåpentligvis passe inn i mine gamle klær, først og framst buksene! - en kald hansa øl, mmmmmm. gud, det e noe eg gleder meg til. - klare å ta på meg skoene uten å sitte meg ned!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #12 Skrevet 18. november 2007 -Ligge på mage!!!! -Klare å sitte vanlig i en stol eller sofa og slippe å rulle ut av den når man ska opp! -Kle på seg selv uten å holde pusten... -Knyte skoene selv -Være slank å pen -Ta seg en røyk når man vil -Få på seg vanlige klær -Puste normalt -Ikke springe på wc 24/7 -Spise og drikke det man vil og når man vil -Ikke ha "liggesår" på hoftene etter en natt -Treffe pisseglasset når man skal ta prøve! Hehe!!!
Mirabell Skrevet 18. november 2007 #13 Skrevet 18. november 2007 hmm... jeg og gleder meg til det som er nevnt her fra før men jeg vet med meg at selv om jeg gleder meg til og være meg selv igjenn kommer jeg til og: ikke ligge på magen fordi puppene er for store jeg går ikke så fort ned i vekt så ingen vanlige klær på en stund kan ikke spise og drikke det jeg vil pga amming våkne x-antallganger for og amme hver natt kose meg glugg ihjel mens jeg går rundt som et bustete joggedress monster i min egen rosa amme tåke
Athina' Skrevet 18. november 2007 #14 Skrevet 18. november 2007 Jeg gleder meg til alt ovenfor... vel ikke Sushi(yack) da hehe Bare tanken på å få ta seg ut blant folk uten å føle at man ikke har energi til å løfte kaffekoppen eller høre på hva folk sier blir suverent! Slippe å lage alle disse Homer Simpson lydene når man rører på seg. sko feks. høres slik ut Doooohhh, helt uten at jeg har kontroll over det :-(( Bare det å åpne en ISKALD Lysholmer blir herregud meg så godt(Her kommer de H,S siklelydene igjen hehe) Tenne på mammaklærne mens jeg danser rundt.... DET er noe jeg gleder meg til! Osv osv osv :-))
Soulsister Skrevet 18. november 2007 #15 Skrevet 18. november 2007 HA HA dette var en vidunderlig tråd! Jeg er ikke helt der enda, har 85 dager igjen, men husker godt det dere sier! He he spesielt det med å gå bustete rundt i joggedress i en rosa ammetåke! Slitsomt, men skal bli helt nydelig også!
Kakebakesøte Skrevet 18. november 2007 #16 Skrevet 18. november 2007 Åh, denne må jeg svare på. Gleder meg til: - Å kunne bevege meg igjen uten å være helt handikappet dagen etter - Kose meg på gulvet med dattern min, rulle rundt leke bajas. - Lese bok med dattern min på fanget uten å måtte trenge 1 meter lengre armer. - Begynne å løpe igjen - Kose meg med et glass vin i ny og ne (men det er jo en liten stund til etter fødselen også da...huh) - Ligge på magen - Droppe pute mellom bena pga bekkenet når jeg sover - Slippe å våkne hver gang jeg skal snu meg på natten - Bruke normale klær - Få tilbake pusten - Slutte å pese ++ -
VirreVirre Skrevet 18. november 2007 #17 Skrevet 18. november 2007 Jeg gleder meg sånn til: -Å spise biff som ikke er gjennomstekt. Det har jeg drømt om leenge. -Å ligge på magen -Å like kaffe igjen -Å ikke være konstant kvalm -Å ikke kjenne alle de fæle luktene overalt Og sist, men ikke minst; bli kjent med min lille gullunge :-)
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 18. november 2007 #18 Skrevet 18. november 2007 Gleder meg til: * å få på meg de "gamle" klærne mine * drikke kaffe, spise taco og drikke appelsinjuice uten å få halsbrann * slippe at alt snakk om meg MÅ dreie seg om magen min (stas i begynnelsen, men litt lei nå) * Kose MASSE med mitt lille gull<3<3<3 * slippe å rive ned stativ i butikker fordi jeg enda ikke har skjønt at jeg er større enn jeg føler meg * Trille tur<3 Er sikkert masse mer, men kommer ikke på noe nå
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #19 Skrevet 18. november 2007 Jeg gleder meg til vinkvelder ut i de små nattetimer med veninner og kunne gå på konsert igjen! Gleder meg stort til å kunne ta en joggetur og slite og kjenne på kondisen uten å måtte tenke på han lille fyren i magen....
"gullet" Skrevet 18. november 2007 #20 Skrevet 18. november 2007 jeg gleder meg til og..... - kunne få bort uønsket hårvekst uten at d skal gå en risikosport i d - slippe halsbrann - gå opp trappene uten og hive etter pusten - spise spekemat og nyte ett glass vin - slippe mammaklær - sove på siden og magen - slippe alle våkenettene med kramper og dobesøk - få mer kontroll over hormonene - få mer normal luktesans igjenn - og gå turer igjenn - slippe og bruke mannen min sine jakker - ha en helt enorm ostekveld m mannen min uten og tenke på bakterier - - plundre og kose m den lille, selvfølgelig :-)
Smellt P. Tjukka Skrevet 18. november 2007 #22 Skrevet 18. november 2007 Mye å glede seg til ; * snu seg i senga , uten å måtte sette seg opp . * sove på ryggen . * spise hva jeg vil , som spekemat , røket laks , brie osv.. * kunne ta på meg vanlige klær . Og kose meg med familien !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå