Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Hva har dere kjøpt til nå? kjekt å høre litt forsjelli:)
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 er 18 uker på vei og har kjøpt ett antrekk. Men så er dette barn nummer to så vi har endel fra før. Regner med å ta av på januarsalget. GLEDER MEEEEEEG!
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 17. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2007 Ja gleder meg til januar salge, håper det er masse fint å finne dåå aalt for vanskelig å vente:p men samtidli redd for å kjøpe for mye fir tidli
HEMMELIG!!! Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Vi er 19 uker, og har kjøpt noen skjønne baby UGGS, en body & en lue... Skal på UL til mandag, så hvis vi får vite om det blir gutt eller jete kommer vi sikkert til å handle litt mer etter det... Også har pappa vært så SNILL å bestillt vogn vi skal få. Har sååå lyst på Stokke Explory, så den har han bestillt. Men vil helst ikke ha den i leiligheten før det begynner å nærme seg termin...
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Sant nok, men jeg regner ikke med at jeg klarer å styre meg så veldig mye lenger, kommer ikke til å kjøpe stor ting men litt småting. Har gutt fra før og skal ha ei jente nå, og jenter er det jo såååååå spennende å handle til. Husker når jeg gikk med sønnen min hvor irritert jeg var på handelstanden som diskriminerte de sakkars guttene med sitt dårlige utvalg. Hvor langt er du på vei?
mamma4meg Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 En body som bare var veldig stilig, en kul babylue, dessuten har jeg begynt på en jakke og djevlelue til den lille. Stoff og fleece til eget koseteppe er innkjøpt. Var og så på seng og madrass i dag. Men kanskje jeg skal vente til januarsalget med det. Kjøpte faktisk tre lys jeg tenkte jeg skulle ha til dåpen her om dagen... De tar jeg nok og tenner på før vi kommer så langt. 21 uker! Halvveis! Venter med mer og konser på julegaver jeg tenker jeg. Hepp!
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 17. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2007 jeg er 20 uker på vei idag:) men hær blir det en gutt:) Ja utvalget har vel kansje blitt litt bedre de siste årene.. men alikavel myyyye mer til jenter:p
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 17. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2007 ja synst på en måte det er litt kjedlig å handle julegaver iår jeg, har såå lyst å kjøpe babyting:) men har god tid ennåå daa. lillen min kommer ikke før i april:)
jiha Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 jeg er 21+2 og har kjøpt en hel del mere en dere=p fram til torsdag hadde jeg "bare" kjøpt en sparkebukse, et håndkle med hette på, to par sokker i merino ull.. hmm ja d var vel d=p men på torsdag kjøpte jeg vogn og bil stol. jeg vet hva jeg ville ha og det var på salg da så da tenkte jeg hvorfor ikke...=) nå skal jeg vente får å se hva jeg får i julegave så begynner jeg vel å handle resten da.. håper stelle bordet jeg vil ha kommer på salg i januar da! sprinkel seng har jeg fra da jeg var liten så da er vel alle de store tingene nesten i hus;)
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 17. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. november 2007 ja vogna å bilstolen jeg vil ha er på salg på barnas hus nå, så det frister å kjøpe det da:p kan evt lagre det hos mamma, slik jeg slipper å gå oppå det helt frem til fødselen:) synest det er litt greit å ikke ha de i hus på en måte.
jiha Skrevet 17. november 2007 #11 Skrevet 17. november 2007 har også kjøpt det på barnas hus;) jeg tenker som så at når det er det jeg vil ha og det er på salg, hvorfor ikke?? jeg har allerede gått glipp av stellebordet=( det har vært på salg tidligere men "alle" sa du må vente. d kan jo gå like galt nå som senere. Og er vogna kjøpt på salg og ubrukt så kan jeg ikke tenke meg at du taper mye om noe skulle gå galt og du må selge den..
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 17. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 17. november 2007 Ja det er akkurat det at en hører alle sir, du må vente:) men det er lettere sakt en jort. men samtidli så e de jo mye bedre å fordele utgiftene da.
Trebarnsmamma30 Skrevet 17. november 2007 #13 Skrevet 17. november 2007 Har ikke kjøpt noe enda, men venter nr 2 så har jo endel fra før..er 21+6. Tenkte å handle inn det vi trenger i januar når jula er over, har jo fremdeles flere mnd til termin da.. kanskje jeg kjøper littegrann når jeg skal handle julegaver da, litt klær kanskje:)
Fruen i huset Skrevet 17. november 2007 #14 Skrevet 17. november 2007 HJEEEEELP, jeg er snart halvveis!! Det har jeg ikke tenkt på (er 17 uker). Guri... Har kun kjøpt 4 bodyer og ett par sokkesko, og fått et babyhåndkle og ett par sokkesko til ... Føler det er så leeeeeenge til jeg skal føde (april).
Ane med lillegutt Skrevet 18. november 2007 #15 Skrevet 18. november 2007 Jeg er halvveis på torsdag og her er det ikke handlet inn mer enn noen bodyer Det er derimot begynt å komme inn noen arvede ting som vi skal bruke. Dette er nr en så vi har ingenting, men tar det litt med ro, og håper januarsalget blir greit å få unna en del handling Har begynt å se på vogner, men det er så utrolig vanskelig å bestemme seg... Hvordan er det, er det bare salg på vogner nå før jul? Hadde jo ikke gjort noe å spare noen kroner Har også termin i april, og venter gutt
Supertea Skrevet 18. november 2007 #16 Skrevet 18. november 2007 Jeg er 18+5, og har faktisk ikke kjøpt noen ting. Denne uka begynte jeg å planlegge hva jeg trenger Har fått litt brukt utstyr av venner, og så skal jeg arve en god del klær av søsteren min, pluss at jeg har fått litt allerede. Så jeg har jo litt da. Men vi har liten plass i leiligheten, så det er litt som må ordnes før det blir plass til mer babyting. Vi har jo god tid da, småttisen kommer ikke før i april
Bolla med lille nurket. Skrevet 18. november 2007 #17 Skrevet 18. november 2007 Fra før av har jeg sprinkelseng,men planlegger å kjøpe inn ny vogn,bilsete og vippestol.Men venter med dette te januarsalget.Får sikkert litt av familien.Er 21 uker,har en fra før.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 18. november 2007 #18 Skrevet 18. november 2007 Jeg er 22 uker, og har kjøpt en søt, rosa pysjamas i str 50 )
nr 6 på vei Skrevet 18. november 2007 #19 Skrevet 18. november 2007 Har kjøpt en ny Basson Baby Roma, stellebord m/badestamp, vippestol, voksipose og 2 stk lyseblå gutte bodyer(etter ultra viste gutt). Resten tar vi etter jul og nyttår......
Baby i mars 08! :-) Ble april. Skrevet 18. november 2007 #20 Skrevet 18. november 2007 Har ikke kjøpt en eneste ting....Tar det i februar tenker jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå