Gå til innhold

Dere som er ca halveis!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere kjøpt til nå? kjekt å høre litt forsjelli:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke kjøpt så mye enda... har arvet mye fra svigerinna mi :) har fått ei kjempefin emmaljungavogn, masse klær, sengetøy, babygym osv fra henne... men har kjøpt en bilstol fordi jeg fant en på tilbud (besafe izisleep) og trappegrind. trappegrinda ble kjøpt pga en hund vi passet, og vi trenger den etterhvert allikevel ;)

men er ute på vindusshopping innimellom, ikke lenge før jeg kjøper stellekommode i hvertfall, da kan jeg begynne å vaske babyklær og legge på plass :) blir litt mer reelt når man begynner å få på plass ting og tang, ellers virker alt så surrealistisk (jeg er førstegangsfødende da)...

Skrevet

Har ikke kjøpt så mye ennå... fått ting allerede da...

fikk en seng (fra loppemarked)..som skal pusses opp...

kjøpt en reiseseng som var på salg... skulle egentlig bare kikke på den men så var den på 70% og MÅTTE jo bare kjøpe den.

Ellers så har jeg 2-3 bodyer, et koseteppe og en pysj...

Har skrevet en liste over ting jeg ønsker da, og den lista er laaang...

Skal få jente, så jeg har ei niese vi kan arve masse av :)

Skrevet

er 24+5.

Har fått: seng, stellebord, bilstol, noen tepper, noen klær, sengetøy.

Har kjøpt: emmaljunga edge (2år gammel) + stokke voksi for 750 kr!! +masse tøy(bamsedress fra hm, bodyer, strømpebukser, sokker, dresser, ++++ kluter, og bamse..

Skrevet

ikke noe særlig egentlig. 2bodyer, og en bukse og et pledd. så har bestemor allerede strikket litt da:) Har sett på vogn og seng. men skal ikke kjøpe før rett over nyttår tenkte vi. Da blir det vel stellebord og andre ting med det samme. har mest lyst til å springe å kjøpe alt nå, men kanskje lurt å vente litt til. Dessuten blir det jo ekstra gøy å gå rundt med stor mage å kjøpe utsyr. synes jeg da..har termin i mars..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...