Gå til innhold

Litt kjekk han der Dag Ottoen:P

Gjest otilie venter på Lillebror

Anbefalte innlegg

Gjest otilie79 på nye eventyr:o)
Skrevet

Hadde lett kunne blitt fnisen i nærheten av han jah;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk den bryskassa da..........også er han sjernert........... what. han er dritfin!

Skrevet

enig enig...også jeg som ikke har bodd så langt unna han da...i mange år...hehe...

jaja...kan jo ikke få i både pose og sekk...hehe...

dritfin er han ja...:-)))

Skrevet

Så han og kona nå..... jeg hadde kledd han litt bedre *knis*

(vinen som snakker nå altså)

Skrevet

ah.........han er en kosebamese........

Skrevet

muselusa .............ta deg ølbriller da. trenger ikke det jeg da. han er jo så søt............. og litt sjenert!!!!

Skrevet

Jenter jenter jenter...dere eier ikke god smak når det gjelder skikkelige mannfolk ...uff uff.....han er jo så..tja sååå ..ja vet ikke jeg altså,men ikke kjekk hehe.

Skrevet

du trenger en six pack du jenta.

Skrevet

Har mista troen på 6pack etter at sambo mista sin 14 dager ettter at jeg traff han. Da begynte han å trives og spise igjen.

Så sixpack er bare et sjekketrix;)

Skrevet

æh........alle har six pack. den er bare godt skult..............

Skrevet

hahahahah ja ikke sant..... men når de er single og ikke har noen til å lage mat til dem, så kommer den lett fram.

Men så snart de får ei kjærring på kjøkkenet til å lage mat til dem skal jeg love de nforsvinner hihi

Skrevet

Kan jo hende at hende han ble litt kjekk etter en del promille,men da sku promilla vært høy altså...han er pusete...ja pusete er ordet :)

Skrevet

i know..............og skal jo trene for å få den fram da................hvert år.............. hadde faktik antydning selv. ikke vanlig hvis man ikke er susan goksør. men så fikk jeg sambo, jobbet mer enn trening og fikk barn.............p-stav og pølse på magen..............dritt!!!!!!!!!!!! se hva jeg kan gjøre. trening først så får vi se om jeg ikke får begynne på p-piller når jeg slutter å amme........

Skrevet

Hehe snusk nok for meg;)

Skrevet

for meg også.............................sjekk den kassa da jenter ..................og de lårmuskla............send han til promilleveien snarest...........jeg er alene.!

Skrevet

Otilie...konsentrer deg om nicket ditt du...å ikke han Dag Ottoen hehehehe:) :)

Skrevet

Hahahha, kan jo gjøre begge deler. Må jo ha et nick som får slike som han til å bli interesserte *knis*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...