Gå til innhold

julekort dillema...noen forslag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å lage til julekort med et bilde som vi tok på fotograf av Lukas..men så kommer det jo en ny baby,forhåpentlivis før jul, har termin 15.12..så hadde jo vert koselig å få med babyen og på bilde..Men kan da bli litt knapt med tid..

Kansje likso greit ikke lage julekort i år å ta d igjen neste år?!?

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja ikke så godt å si, men der jeg bestilte fra tok det EN dag så fikk jeg de i posten. Så kan jo hende du er like heldig om de ikke har fryktelig mye å gjøre. Bestilte fra www.sponland.no

På en annen side kan du jo gå to uker over tiden, og da blir det jo knapt med tid...

Skrevet

hehe,ja det er bestemt at jeg skal innlegges den 27 des. dersom ingenting skjer ta seg selv før det!! Fikk Lukas 5 dager før termin,så kan jo håpe å vente å gruble en stund til da =)

Skrevet

har du ikke et ul bilde da. men uansett. skriv............god jul fra storebror lukas eller noe slikt.............må jo sende da. kan jo ikke vente på minsten om han kommer før jul

Skrevet

har et kjempe fint å klart u.lyd bilde der det ser ut som h*n ligger å ler... Hummm..kansje ta med d...var ikke så dumt du =)

Skrevet

Ta ett bilde der eldstemann står og holder rundt magen din, gjerne med kinnet inntil (trenger jo ikke vise mer enn akkurat magen av deg), så blir de på en måte med begge to:-)

Skrevet

også kjempe skjønt da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...