Gå til innhold

Au! Bekkenløsning alt nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 18 uker på vei og nå kjenns det jammen ut som om jeg har fått bekkenløsning. Hele bekkenet gjør vondt dersom jeg har beveget meg for mye. Var ikke det litt tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merka bekkenløsninga i uke 14 jeg..

Skrevet

Det pleier å gå over etter at ungen er vel ute ikke sant?? Det er ikke vanlig med disse stakkars kvinnene som sliter med bekkenløsningen lenge etter at barnet er født, er det vel?

Skrevet

Med min første kjente jeg bekkenløsningen da jeg var 10 uker på vei..: Men legen min bagatelliserte det, og jeg tenkte at det går nok over etter fødselen, derfor gjorde jeg ingenting med det.. Etter fødselen var jeg bra i 2-3 mnd, før jeg fikk det tilbake, riktignok ikke like ille som da jeg gikk gravid, men allikevel vondt.. Da jeg ble gravid denne gangen (1,5 år etter fødselen til nr 1) kjente jeg at bekkenløsningen var mye verre allerede før jeg fikk postiv test, altså i uke 4... Så det er IKKE litt tidlig å få det i uke 18 nei... Nå går jeg til fysioterapaut, og håååper at jeg skal slippe å ha det etter fødselen denne gangen. Så dersom jeg hadde vært deg, hadde jeg sørget for å få en henvisning til fysioterapi hos legen! Fysioterapi er gratis når du er gravid, og til og med 6 mnd etter fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...