KristineMed2Sønner<3 Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Hei! Jeg fikk høy feber i natt å har det fortsatt og har nå fått en brystbetendelse i det ene brystet. Er feberen der pga brystbetendelsen, og hva skal jeg gjøre med det? Skal jeg dra til legevakten å få antibiotika eller går det over av seg selv? Det er helt forferdelig vondt! :-( Har hatt 3 brystbetendelser tidligere, men har aldri vært så ille som nå, å har aldri fått feber samtidig. Så har det gått bort etter kort stund etter en noen varme dusjer... Men ser ikke ut til at det hjelper denne gangen... Håper noen kan hjelpe meg!
Gjest Ut på tur Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Er du sikker på at det er betennelse du har hatt og ikke bare tette melkekanaler?? Jeg ville ringt legevakten med det samme. Trodde det skulle behandles. Pass på at det ikke blir værre, ta heller en telefon for mye enn en for lite... Har ikke prøvd men hører det er helt j....Husk at du må amme amme amme og amme
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 17. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2007 Ganske sikker på det.. har hatt tette melkekanaler før å det er ikke til å sammenligne med disse smertene... jeg får tømt brystet med pumpe men det gjør fortsatt like vondt.... :-( Kan ikke stryke forsiktig på brystet engang uten at jeg nesten skriker til... Uff...
lemontree Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Ring legevakta og få tatt blod- og melkeprøver, det høres ut som du trenger hjelp nå når du har feber og det ikke hjelper å tømme... God bedring!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 17. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2007 uff... Så det er nødvendig? Hva kan skje om jeg ikke gjør noe?
lemontree Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Åltså, jeg er ikke lege, og ingen her inne kan stille diagnose, så jeg vet jo ikke om du trenger, og hva du trenger av behandling! Men jeg har hørt om betennelses-ansamlinger som man har måttet åpne opp, altså skjære opp og tømmes, og da må det gro av seg selv uten at det blir sydd, og huffameg til greier, - men det er liksom krekkscenarioet - Det skal mye til, men jeg hadde takket og bukket for all behandling før det kommer så langt! Spør en lege du, det er sikkert lurt! Håper du får god hjelp raskt og at det ikke blir en slitsom natt for deg!
Gjest Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 har nylig vært igjennom skrekkscenariet til lemontree ... (driver og gror fremdeles, og prøver å venne meg til livet med en normalt stor og en knøttliten "herpa" pupp...). Kom deg på legevakten og få det sjekket! Er det vondt og med feber er det nok mer enn en tett melkegang! Tro meg, en tur på legevakten en lørdagsnatt er verd det i forhold til trøbbelet en brystbetennelse kan føre med seg!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 Oppsøk lege, jeg fikk pencillin når jeg hadde det sist, eneste som hjelper meg, ihvertfall når du i tillegg har feber.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 18. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. november 2007 Takk for alle svar! Vært på legevakten nå å fått pencilin. Skal attpåtil pumpe meg annahver time på den betente puppen, så blir ikke mye søvn på meg gitt...huffamei..jaja får håpe dette funker hvertfal! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå