Gå til innhold

dere som kan tenke dere bo landlig til, sjekk denne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hvor i Norges land det er.

Men klart det ikker er snusk. Står jo klart og tydelig at det må renoveres. Blir jo nesten som å kjøpe ei tomt.

Skrevet

er i larvik... hadde jeg bare orket å bo på landet, så...

Skrevet

Dette: Boligen har store renoveringsbehov. Det anbefales at interessentertar med egen bygningskyndig på visning.

står jo i annonsen, så er jo ikke noe snusk...

Skrevet

synes det var dyrt jeg til å ha store renoveringsbehov

Skrevet

Billig? Til å være et totalt rennoveringsobjekt så var det jo i grunn forholdsvis dyrt... Hadde et rennoveringsobjerkt vært til salgs der jeg kommer fra hadde prisen sikkert hvert under halvparten.. hehe..

Skrevet

Henger meg på sistemann, synes dette var dyrt jeg...

Skrevet

Hadde det vært her så hadde det sikkert kostet 2,5 mill minst. Bare siden tomta var ganske stor!

Skrevet

Her jeg bor får du kjempefine hus til den prisen. Syns det var dritdyrt for et rennoveringsobjekt.

Skrevet

renovering er med en n...

(siden opptil flere skrev det med dobbelkonsonant...

Ja, forøvrig så synes jeg det er en grei pris selv om det må renoveres jeg?! Man vil jo da også øke boligens verdi betraktelig.

Skrevet

Klarer ikke tenke på annet enn at de baderomsflisene må jo være rene dødsfellen når de blir våte :-S

Synes i grunn ikke det var sånn kjeeempe billig, men hvertfall ikke dyrt heller..

Skrevet

vi bor jo midt mellom tre byer. har bolig midt i sentrum, bolig fra 53 med mye av datidens byggestandard. har ca to mål tomt. vi ga mellom 650 og 700 000 for vårt.

hadde nok ikke gitt så mye for et såpass stort prosjekt *litt gnien*.

til sammenligning så gikk nabohuset her for ca 1,3 mille og det er mindre enn vårt, men mer oppussa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...