Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Jeg storkoste meg og både Fiasko og Santino var helt topp:-) Håper vi snart kan gå ut og spise og skravle igjen - vi går jo aldri tom for temaer, gjør vi vel:-)) Idag har det vært en deilig dag, om enn litt redusert for min del........trøtt blir man jo når man må legge ut på en lengre reise før man kommer seg i seng:-) Vi har hatt skikkelig gourmetmiddag her før sambo stakk på jobb:-) Med Carpaccio med parmesan (inspirert fra igår:-) og andebryst med masse lekker til og Creme Brulëe til dessert.....og da sprakk vi nesten. Bror med barn var her og han hadde med vin.........den måtte han kose seg med helt alene, for jeg drakk nok rødvin i går........skål:-)) Så i dag har det kun gått i iskald cola.........mmmmmmm.........:-) Nå har rosa og jeg lagt oss, hun sover som en stein ved siden av meg og jeg ligger unna dundyna med raggsokker på og dibber:-) Genial oppfinnelse igrunn, både dundyne, raggsokker og trådløst:-) Har marsipansjokoladen liggende på nattbordet og skal sørge for at den er tom før rosa våkner i morgen:-) Ha en fin kveld videre alle her inne og igjen, takk for igår til dere som herjet så voldsomt;-))
Karomamma Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Takk sjøl Alltid så koselig å treffes og se gamle og nye fjes! Fint å dele siste nytt om småttiser, familie og jobb og andre viderverdigheter. Jeg må innrømme at det var deilig å komme i hus i skapelig tid, synes litt synd på dere som satt på bussen hjem i nattens mulm. Kjekt med hodelykt, he he... I dag har vi vært i byen på kosetur. Ikkeno' shopping, bare kos og trikkekjøring til ære for Karosnuppa. Har vært på cafe og møtt kjente og plukket opp en kamerat av Karopappa som kom med toget. Så bar det hjem til en liten samling for noen av gutta som skulle videre på herremiddag i kveld. Lillemor var i sitt ess og likte ikke at de skulle gå et annet sted og spise middag. Hun ville også være med, må vite!! Vi to jentene har kost oss med ny plastilina, pizza og Barne-TV. Deilig med en kveld på sofaen for mor etterpå Nå er det natta her i gården! Fortsatt god helg til alle!
Anonym i dag Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Takk for en kjempe fin kveld, og takk for hjelpen med å ringe as Kjøkken og bar, og med å få sperret mobilen min :-) synd jeg hadde så maaaange bilder på den men ellers var det en kjempe fin kveld ;-)
Maud Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Takk for sist ja. Får vel innrømme at kvelden forløp litt roligere enn min første rapport ga inntrykk av. Morsomt var det allikevel. Uten stripping, allsang, fornærmelser, fødsler og annet. Men desto mer skravling, deilig mat og flotte damer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå