Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Det er veldig flaut å skrive det, men jeg tenner på litt sær sex, SM og sånn... bare i senga da, vil ikke ha et dominerende forhold sånn ellers. Tror mannen er litt keen på det også, når vi har sex blir det ofte litt hardt og rått. Men hvordan skal jeg fortelle ham at jeg tenner på dette da? Kommer han til å syns jeg er rar og ekkel? Er det unormalt å tenne på sånt? det er ikke sånn ekstremgreier jeg vil ha, bare litt ekstra hardt. Noen tips om hvordan jeg kan få sagt det? Uff, føler meg teit nå...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 hehe det er jo bare å si det. Er det noe menn tenner på så er det damer som vet hva de vil ha og tør si det. Må ikke skjemmes for at du er en seksuell person, vær stolt over at du vet hva du liker. Det er nok av de damene som bare mottar og aldri tør kreve. I say, Go for it!!!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 hehe,syns ikke det er så enkelt jeg... skal jeg bare si "Jeg vil ha sånn og sånn sex" da? hva hvis han sier at det er ekkelt da? kommer jo til å føle meg dritteit da... ingen måter å få sagt det på som er litt mer diskret? Forresten; er det unormalt å tenne på det? HI
Gjest Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Det er ikke unormalt å tenne på det ... Slik jeg forstår det så hender det allerede at det blir litt "røfft" ... kan du ikke bare hviske ham i øret at det er så godt når han gjør det sånn? Skulle tro det var hint nok! Kos dere, da!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Slapp av du her normal. Du kan jo bare spørre han litt forsiktig om han liker at det er litt hardt og rått. Og har dere hatt litt hard sex før så ville jeg tatt det som et tegn på at han likte det. Men du må spørre han, for tenk all den deilige sexen du går glipp av hvis du ikke tørr å gjøre noe med det. Fortell oss hvordan han tok det da.
LizzyG Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Mente ikke å være anonym da. er jeg som skrev innlegget kl 00.41
Tante Blås Squaw Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Hahahhaha, S&M er da ikke "sær" sex! Så søt du er... Det er bare å snakke med ham, det.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 Hehe, takk jenter, fikk opp selvtilliten her når dere sa det ikke var sært... :-) Ja, den sexen vi har nå er litt røff sånn ala litt spanking, han holder meg i håret, holder meg litt fast osv, men på en helt kontrollert måte... jeg vil bare dra det litt lenger, f.eks til pisk og håndjern og litt mer kontroll til ham og litt mindre til meg :-) Nå sover han da, men skal prøve å ta det opp med han i morgen. Neste helg skal vi på hotell da, kan kanskje si noe da. skal jo drikke vin og greier(lettere å si det da!), og har barnefri! :-)
Gjest Skrevet 18. november 2007 #9 Skrevet 18. november 2007 Oioioi ... høres ut som det blir masse bra sex på deg neste uke ;-)) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå