Gå til innhold

fordelingen av barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går man frem ved fordeling av barna??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vell an på hvilket forhold hver av foreldrene har til barna. Skal den ene flytte langt avgårde, må barna bytte skole. Jobbsituasjon er vel også med på å avgjøre fordeling.

Hos oss så er pappaen på jobb i 8 uker, så da er jo tulla til meg. Når han er hjemme så sover hun mest til han, begge vi to får se henne når vi vil.

Siden pappaen her ikke er så avhengig av hvor han bor, så kommer han til å være med på lasset om jeg må flytte andre steder for å få jobb. Så føler meg litt heldig:)

Blir dere ikke enige så hjelper de vel dere på meklingskontoret:)

Skrevet

også mtp det økonomiske - barnebidrag og sånn da?

Skrevet

Dersom du blir den som har hovedomsorgen-mer enn 50% så skal vel barnefar betale bidrag. Vet ikke om hvor mye, men det skal vel ligge noe på nav sine sider om dette. BF til tulla betaler ikke bidrag fordi han har henne mye og vi begge står for innkjøp av ting hun trenger.

Ellers så kan du få OS, en barnetryg ekstra, 64% av barnehagekostnadene dekket. Er du student får du vel noe økonimisk hjelp også. Ligger en tråd om hva aleneforeldre har krav på her på siden et sted:)

Skrevet

Hei du skrulle over her!

Du EIER aldri barnet ditt!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Og jeg heter da ikke Riga...vanskelig å henge her på dib hvis man skal ta alle nicka bokstavelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...