Gå til innhold

Tips til nick på Nettby?

Gjest otilie venter på Lillebror

Anbefalte innlegg

Gjest otilie79 på nye eventyr:o)
Skrevet

Tenkte jeg skulle registrere meg der, siden dattra mi har laga seg profil der vil jeg gjerne kunne holde et øye med henne;o)

Men er litt lei av otilie79, tenkte litt på MissIndependent, siden jeg nå skal stå på egne bein..... men det var litt langt..

Noen som kansje har en god ide til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen tips,men kom deg inn så jeg kan snike på siden din hehe

Skrevet

Hehe, ja kommer inn så snart jeg har funnet et bra nick. Vil ha et voksent, "elegant" nick. Som sier litt om meg som person også:o)

Skrevet

hæææ.. datteren din??? er ikke du født i 79??? gammel er jenta di???

Skrevet

oi, blir imponert:) Moro med en ung , oppdatert mamma for ungene dine:-)

Skrevet

Eldstejenta mi blir 10 år nå:o)

Skrevet

imponerende:-) vedder på at du er den yngste på foreldremøter:-)

Skrevet

Hehe, hun ble født 8 dager før 18 årsdagen min:o)

Skrevet

Ha du finni deg no nick eller ?hjemme alene ikveld så vil så gjerne ha noe å se på hihi

Skrevet

Hehe, nei har ikke det enda. Han man forandre nick der inne?

Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke,men vil tro at det går an da. venter spent på deg nå altså:)

Skrevet

sjekket det nå og står at pr i dag går det ikke an å bytte brukernavn så regner med at det er nicket.

Skrevet

Krapp:/

Må finne på noe kult nå da.......

Tenkte på miss independent, siden jeg nå skal stå på egne ben, og klare meg selv.

Er ei lite jåledukke og kan være litt overfladisk, men trives med alle typer folk uansett hvordan de ser ut. Er litt pedantisk og onkli av meg også, uten at jeg stresser meg opp over rot og sånn. Er leken og barnslig, og ikke en type man kan diskutere politikk og globale problemer med. Holder meg til overskriftene på vgnett og thats it.

Også er jeg rolig og flyr ikke ut på fylla lengre.

Hvilket nick kan jeg ha som beskriver meg?

Skrevet

Da må hvertfall miss independent være deg da,passer helt perfekt.Sats på det du:)

Skrevet

Jammen det var ikke plass til alle bokstavene :o(

Skrevet

Hmmmmmm.... har lyst å ha en feminin swung på det.....

Skrevet

ååå du er nå vanskelig da hihi...hva med miss perfect ( hvis det skrives sånn da,er en dass i engelsk )

Skrevet

Hmmmm, virker litt sånn høy på pæra å kalle seg MissPerfect, er ikke helt meg. (er full av selvironi, og ser ikke for meg at ei som kaller seg MissPerfect tåler en spøk om seg selv)

Men godt forslag:o)

Misty ettellerannet kanjse... eller et pent navn på en blomst, liker prestekrager og liljer feks.

Skrevet

Tja,kommer litt an på det,passer perfekt nettopp fordi du er full av selvironi....med et sånt nick så tiltrekker du deg oppmerksomhet,mange som går inn på siden din.De kommer garantert ,hvertfall noen spørre om du tror du er perfekt og da forklarer du bare at det er ironisk ment...humor liker de fleste mennesker:)

Skrevet

Godt forslag, men selv tenker jeg ikke selvironi når jeg ser folk kalle seg perfect og slikt. Skal tenkte på det over natta, nå tar jeg nemlig kveld:o)

Skrevet

åååå du tar livet av meg!!!! hihi.Sove godt da...å du..si ifra hvis du kommer på no...eller gå inn på min side å legg igjen en hilsen så jeg ser nicket ditt:) villemo33 er meg.Nattinatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...