Gå til innhold

hva er de tidligste svangerskapstegnene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg vet hva jeg skal se etter ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm:p mitt var vertfall uuutrolig trang mot mat som jeg egentli ikkje hadde spes lyst på før:p å driiiit vonde brystvorter

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg var trøtt og litt pms-aktig i humøret...litt på griner'n, liksom. Men det sikreste tegnet for meg har alltid vært ømme pupper, for det har jeg aldri ellers. Alle fire gangene har jeg skjønt det før jeg så testresultatet pga puppene. Kvalmen har som regel kommet etter ca en måneds tid, og trøttheten er også massiv den første tida. Venter du mensen nå snart? Krysser fingrene for deg!! =)

Skrevet

Hadde bare mensmurringer jeg.. Så kom brystene noen få dager etter positiv test,så trøttheten og kvalmen meldte seg ikke før uke 7 ell no..

Derfor blir jeg alltid fascinert når noen sier at de er kvalme lenge før positiv test,ingen jeg kjenner har merka noe til den før en god stund uti.

Men den følelsen om at mensen er like rundt hjørnet får de fleste.. :)

Skrevet

Jeg ble ekstremt trøtt, sliten, frossen og sulten. Og ømme bryster og mensmurringer, men det trodde jeg bare var de vanlige premestruelle greiene.

Skrevet

venter mns den 25, men må tisse hele tiden, kalm om kvelden, sliten, år ikke nok søvn, slapp og driiiit ømme pupper.. og ofte vondt i hodet.. og lett forkjøla =\

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...