*mamma*til*markus* Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Hva i all verden skal jeg kjøpe til min mann på 27 år, som ønsker seg ingenting??????
storesøster&lillebror Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Hei! Jeg har vært til fotograf og tatt bilder.. Først av meg og jenta vår, så en serie med bare meg (i kun truse), og jeg regner med det slår an her på julaften! Bare ett tips liksom!
~~DoraDora~~ Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Lag et klippekort til ham med feks 10 klipp på, hvor han kan bruke hvert klipp til feks massasje av deg, eller noe annet spennende for ham ;-), når han selv ønsker det. Heng det på feks ei vinflaske med ei stor rød sløyfe på.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 God tråd, jeg er helt tom for ideer jeg også... Men det blir jo Pondus bok da, også tenkte jeg litt på en pulsklokke siden han trener endel spinning.. Gaven som slo best ann i fjor var undertøy til meg og han som hørte sammen ;-)
Piipii Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Jeg skal kjøpe en sikkelig dresspose til han, en toalettmappe man kan henge på veggen og en bula bukse:)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Hva med et stativ til garasjen som han kan lagre dekkene til bilen på. en god bok. verktøy.
Krokka og prinsessa Skrevet 18. november 2007 #9 Skrevet 18. november 2007 Min mann får ytterjakke, sånn softscell- type ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå