Gjest Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 satte inn spiral for ca ett år siden. har funket bra. De siste mnd har jeg imidlertid vært en del plaget med soppinfeksjon - og nå også en del blødninger...de dagene jeg blør, kan det i en perode komme MASSE, som jeg kan tørke bort --deretter stopper det heeelt opp, før det vender tilbake... ka dokke tru?? sorry detaljer for sarte sjeler, men må jo både si a og b..
meg & to små vampyrer Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Hmmm. jeg har bare dårlige erfaringer med hormonspiral, blødde hvr dag. Men da blødde jeg jo fra dag 1 så det er jo ikke helt likt. Er det vanlig med sopp som bivirkning?
Gjest Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 aner ikke..tenker mer at sopp og blødninger kan henge sammen..
Gjest Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Hørt om mange som har hatt lignende tull med spiral, sikkert ikek noe farlig
NoDoubt Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Jeg hadde hormonspiral i 1 år. Rett før jeg tok den ut så fikk jeg en blødning som varte i 2 uker. 2 uker opphold så ny blødning da den hadde vart i 2 uker ringte jeg legen og fikk tatt den ut. Hun sa det kunne være helt normalt. Men jeg orkte det ikke!
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 off...hørte ikkje kjekt ut!! kan ikkje svare deg, men kan eg spør ka spiral du har?? skal sette inn om ein liten mnd sjølv...og er så i stuss!! det er hormonsp.
Gjest Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 er hormonspiral..har vært veldig fornøyd, frem til nå. Aner jo egentlig ikke om dette har noe med spriralen å gjøre..
meg & to små vampyrer Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 Siden det er nytt ville jeg gått til legen, jeg da.
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 oki:) ...håper det kommer seg:) ikkje kjekt når det ikkje er som det skal der nede:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå