Gå til innhold

blir litt redd, jeg noen som har opplevd dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

satte inn spiral for ca ett år siden. har funket bra. De siste mnd har jeg imidlertid vært en del plaget med soppinfeksjon - og nå også en del blødninger...de dagene jeg blør, kan det i en perode komme MASSE, som jeg kan tørke bort --deretter stopper det heeelt opp, før det vender tilbake... ka dokke tru??

sorry detaljer for sarte sjeler, men må jo både si a og b..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm. jeg har bare dårlige erfaringer med hormonspiral, blødde hvr dag. Men da blødde jeg jo fra dag 1 så det er jo ikke helt likt. Er det vanlig med sopp som bivirkning?

Skrevet

aner ikke..tenker mer at sopp og blødninger kan henge sammen..

Skrevet

Hørt om mange som har hatt lignende tull med spiral, sikkert ikek noe farlig :)

Skrevet

Jeg hadde hormonspiral i 1 år. Rett før jeg tok den ut så fikk jeg en blødning som varte i 2 uker. 2 uker opphold så ny blødning da den hadde vart i 2 uker ringte jeg legen og fikk tatt den ut.

Hun sa det kunne være helt normalt. Men jeg orkte det ikke!

Skrevet

off...hørte ikkje kjekt ut!! kan ikkje svare deg, men kan eg spør ka spiral du har?? skal sette inn om ein liten mnd sjølv...og er så i stuss!! det er hormonsp.

Skrevet

er hormonspiral..har vært veldig fornøyd, frem til nå. Aner jo egentlig ikke om dette har noe med spriralen å gjøre..

Skrevet

Siden det er nytt ville jeg gått til legen, jeg da.

Skrevet

oki:) ...håper det kommer seg:) ikkje kjekt når det ikkje er som det skal der nede:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...