Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Jeg hadde en krangel med min mann før i dag, der han sa noen ting som sjokkerte meg. Etterpå ble jeg sittende og tenke på hva han hadde ment med disse utsagnene. Han spurte meg hva jeg tenkte på, og jeg måtte svare "ingenting". Hvorfor? Jeg kunne: a)Sagt at jeg lurte på hvorfor han sa disse tingene til meg. Da hadde han blitt sur fordi jeg tok det opp igjen. b)Sagt at jeg ikke ville si hva jeg tenkte på fordi han bare hadde blitt sur. Da ville han blitt sur fordi jeg antok at han ville bli sur. c)Svare "Ingenting" Det måtte bli "Ingenting". Mannfolk!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 det er standard kvinnfolksvar, og hver gang vi sier "ingenting" er det ALLTID noe!!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 er ikke rart det, ettersom felles for kvinnfolk at det er lite oppe i den nøtta som skal tenke:-)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 eller er det mannfolka som har lite i nøtta, når de tolker "ingenting" som ingenting?? lære seg å lese mellom linjene?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 heyyyyyyyyy... jeg bruker ALDRI ordet iingenting vennen:-) nå har jeg så mye inne i den nøtta så jeg går ALDRI tom for argumenter uansett:-)
Gjest Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 syns heller menn svarer 'ingenting'... ihvertfall min mann
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 ja men da er det nok ingenting. mannfolk er enkle dyr!
Gjest Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 Tja... det er vel strengt tatt ikke mulig å tenke på....ingenting......?
Gjest Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 "ingenting du skal bry deg med" tenker jeg vi kaller det..
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 Jeg har motsatt erfaring: Jeg tenker alltid på noe, mannen "ingenting". En dag sa eldstegutten: - Mamma, blir det ikke sånn at hodet ditt eksploderer på en måte, siden du alltid har så mye å tenke på? - Joda, vennen...svarte jeg i mitt stille sinn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå