Mockanin Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 ble healet. Det skummle var at healeren "så" ting om meg som et vilt fremmed menneske normalt sett ikke ser. Det er ting jeg ikke snakker om og holder for meg selv. Tok meg 5 år før jeg fortalte mannen min om de tingene... Litt småekkelt.. men planen er å gå tilbake til healeren for å få mere hjelp.
Pixie Power Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 SKal dit imorgne, gleder meg :-) Har opplevd det du sier flere ganger, men det er jo egentlig ikke overraskende for det er jo en del av det jeg tror på. Har selv plukket opp følelser og tanker, men ikke i veldig stor skala, he he
nickoline og supermann Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 jeg hadde bestilt time hos en hypnotisør, men ombestemte meg. kanskje det er verdt det likevel...........
Mockanin Skrevet 17. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2007 Har stor tro på healing og har i flere år hatt lyst til å prøve det. Gikk vel egentlig mest på messa pga. det. Kunne også tenkt meg til å møtt han Olav fra Åndenes Makt, men han var full booket ut dagen. Elsker disse tingene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå