Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 hei. er det bare meg eller er det flere som har store problemer med å gå overens med mannen sin om dagen? alt blir galt,det han sier,det han gjør,til og med det han ikke gjør. men elsker han sef inners inne uansett men vanskelig å vise det om dagen.det er så frustrerende og jeg blir deppa av det for vil ikke værre ei sånn dritt kjærring som bare går rundt å kjefter:( takker for hvert enneste svar. pleier ikke være annonym men velger det denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 hehe kjenner meg nok litt igjen der ja, men det er nok noen hormoner som løper løpsk tror jeg. jeg klarer ikke høre han spise fordi jeg syntes plutselig han slafser slik! stakkar. ble slik etter jeg ble gravid. irriterer meg også over noe av det han sier, men elsker han over alt på denne jord!
Nybakt_mamma=) Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Ja, hehe. Den plutselige smattingen hans som på et mystisk vis dukket opp etter jeg ble gravid er ganske så irriterende.. Det er nok hormonene ja.. Men om typene deres blir like frustrert som min kan bli til tider, så har jeg et veldig bra tips til en bok den kommende pappa kan lese, som setter litt humor på saken For det beste man kan gjøre er å ta det med et smil (gjelder for begge parter) selv om det virkelig ikke alltid er like lett. Boken heter hvertfall "verdens beste pappa, (hakkespettbok for småbarnsfedre" og er skrevet av Per Asbjørn Risnes jr. En lettlest bok om fedrenes posisjon under og etter svangerskapet. Kjempemorsom
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Uff ja.. Har akkurat samme problemet.. Idag er jeg skikkelig sint på han - spesielt vanskelig når han nå har besøk og vi ikke kan krangle det ferdig. Vi har kranglet mye i det siste, eller jeg krangler med han heter det vel.. Stakkars mann!
bixit Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Anbefaler også denne boken! Den har samboer virkelig kost seg med
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Velkommen i klubben. Man vil jo gjerne at alt skal være vel og bra og idyllisk, men jeg syns min samboer er en stor dust støtt og stadig, mens en annen dag er han bare den skjønneste. Var verre i forrige svangerskap. Nå prøver jeg å skjerpe hjernen litt og ikke henge meg opp i alt og bare tenke at " Det går over". Jeg for min del er avhengig av mye søvn for å beholde humøret og min egen psyke intakt :-)
72moddelen og tulla Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 He he kjenner meg igjen, har vært der, men nå er jeg i en happy periode og alt er bare helt topp, snedig det der med hormoner dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå