Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Jeg ble klippet og sydd og det bakerste stingen gikk opp etter noen dager. Fikk sjekket det av en jordmor, og hun sa at det ikke var noe vits i å sy igjen, at det ikke gjorde noe at det var sånn. "Problemet" er bare at det er litt sånn "slagmark" der nede, litt kjøttkake liksom. Den ene kjønnsleppen har da ett hakk bakerst og det er nærmest fritt innsyn inn. Samtidig som det blir rene fontenen der nede når jeg tisser, og luften fra bak går inn i skjeden fordi det er åpent der liksom (flaut, kjempeflaut å skrive til og med). Tenkte å ta meg en tur til en gynekolog og høre hva vedkommende har å si. Noen tanker rundt dette? (Jeg vet det ble litt detaljert, sorry!!!!)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Kan noen legge ut denne på skravlesiden? Er så flaut, synes jeg :-(
ღDidrikmamsenღ Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Lenge siden du fødte da? Kan være verdt å få en gynekolog til å se på det. Alle stingene mine gikk opp etter første gang jeg fødte. Har hadd en del problemer etter det. Viste ikke at det kunne gjøres noe med det før jeg var inne til en sjekk i forbindelse med siste svangerskap. Det var en veldig forståelsesfull lege som anbefalte å få gjort noe med det etter siste fødsel nå. Så neste uke skal jeg inn til gynekolog å høre hva han har å si om saken.
Kosel Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Ingen erfaring, stingene forsvant de...merket ikke no til det.. og alt ser ut som det skal:) Legger ut på skravle for deg jeg:)
Kondis som en murstein Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Jeg også hadde sting som gikk opp, skal til gynekolog til uka for å få sjekket det ut... Bestill deg en time du også, kan jo hende det er noe å gjøre med det!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Heldig du :-) Takk skal du ha :-)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 Ja, da ligger det 2 der, he he. Takk da :-)
Gjest mphs Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 Alle stingene mine gikk opp etter første fødsel. Var inne på sykehuset etter 3 uker og ble sydd på nytt, men da fikk jeg mange betennelser etter hverandre og stingene gikk opp på nytt. De kunne da desverre ikke gjøre noe mere akkurat da. Det grodde etter ca. 6 mnd. Jeg må ha en korreksjon nå etter denne fødselen jeg skal ha nå i mars for dette blir siste barnet. Var vist ikke annbefalt med en korreksjon før jeg var ferdig med de barne jeg ville ha. Jeg plages enda med underlivet nå etter over to år etter første fødsel men blir å vente med opperasjonen til jeg er ferdig med ammingen av neste baby. Vil ikke ødelegge ammingen med medisiner og opphold i ammingen. Ta deg en tur til legen din og be de sjekke deg på nytt.
juniorsen Skrevet 17. november 2007 #12 Skrevet 17. november 2007 Takk for svar, dere :-) Hva slags plager har dere som også har sting som har gått opp? HI =
Gjest mphs Skrevet 17. november 2007 #13 Skrevet 17. november 2007 Jeg har tilbakevendene innfeksjoner(innkapsling, husker ikke hva legen kalte det) og så river det i arret og er da vondt når jeg går(ikke hele tiden).
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #14 Skrevet 17. november 2007 Hei! Jeg ble klipt, og stingene gikk opp dagen etter jeg kom hjem fra sykehuset. Satt på do, og plutselig var hele doen full av blod. Ringte barsel og fikk komme inn på gynekologisk med en gang. Fikk beskjed om at de ikke kunne gjøre noe før etter tre måneder. Jeg fikk xylocain (bedøvende salve) som jeg smurte på etter behov. (Brukte hansker og var veldig nøye med hygienen). I tillegg skylte jeg meg i dusjen to-tre ganger om dagen og satt på en bøtte med gønnsåpevann to ganger om dagen. Dette hjelper mot infeksjoner og gjør huden mykere. Det var et skikkelig styr og veldig slitsomt, men etter fem uker var det endelig grodd. Jeg fikk seksukerskontroll hos gynekologen på sykehuset, og da jeg var det var det grodd og helt fint. Har ingen plager med det i dag. Det gynekologen sa til meg var at om det hadde vært nødvendig, kunne de etter tre måneder rette det opp igjen. Jeg ville tatt en tur til gynekolog var jeg deg. Lykke til:-)
SuperGlad Skrevet 17. november 2007 #15 Skrevet 17. november 2007 revnet under 1 fødsel og et par sting gikk opp. Spurte på barsel om dette men fikk beskjed om at det kom til å gro igjen, var ikke noe problem.... vel.... noen mnd etter fødselen så jeg meg nedentil å fikk totalt sammenbrudd. Det var et "hakk" i ene kjønnsleppa, så den var delt i to. Det hadde ikke grodd rett i det heletatt! Tok det opp med jm da jeg gikk gravid for 2 gang, å vi ble enige om at jeg ikke skal få fikset det før etter jeg har fått de barna jeg vil ha, for ikke mye vits å ordne det hvis det revner der igjen under andre fødsler. Så her sitter jeg, med et rasert underliv..... Sambo er helt inneforstått med situasjonen å sier han ikke bryr seg noe om det, å når han ikke bryr seg, å jeg ikke sliter med det enda så venter jeg gledelig til alle mine barn er født. Men da skal jeg på sykehuset å få det fikset ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå