Joikaboll@ Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 på mandagen. Han var dehydrert, slapp og fargeløs. Han kastet opp fredag og nektet alt av mat og drikke etterpå. Mandag dro vi på legevakta, som sa spisevegring. Etter intravenøs behandling kom han seg raskt og vi blei utskrevet på onsdag. Nå spiser han nesten som normalt igjen, men skriker hver dag konstant fra klokka 12 til 20, da først klarer han å bæsje og roer seg ned. Kan det ha noe sammenheng at han nå har problemer med magen tro?
krabbetrollet Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Det har sikkert en sammenheng. Han har jo vært flere dager uten mat i magen, tar litt tid for magen å fungere helt normalt igjen. Men at han skriker i flere timer pga magen er jo litt ille.... Har han veldig hard mage, eller er konsistensen normal?
Joikaboll@ Skrevet 17. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2007 Avføringen er normal. Han ligger på gulvet å skriker mens han sparker beina oppetter veggen og i gulvet og slår/klorer seg selv i ansiktet, så det er helt klart vondt for han.
Pittamitta Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Åj,åj,åj.Da må du kontakte lege snarest igjen.Finner de ikke noe, så ta kontakt med noe "alternativt".Han kan jo ikke lide slik :_(
barnemor Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Da ville jeg gitt han noe som kan gjøre avføringen litt mykere, som sånn... Uff, hva heter det igjen da! Et glass med noe som ligner på sirup/honning men er brunt......... Veldig lett å blande ut i flaska med melk om han bruker dette!
Joikaboll@ Skrevet 17. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2007 Nå er klokka over 20 så nå sover han en liten stund og er nok blid og fornøyd frem til i morgen formiddag, starter han på igjen i morgen ringer jeg nok legevakta å hører.
krabbetrollet Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 Har du snakket med lege om det? Å ha vondt i så mange timer er ille for et lite barn, ring legevakten, evt. sykehuset der han var innlagt, og spør om råd.
Joikaboll@ Skrevet 17. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. november 2007 Jeg kan jo kanskje prøve å putte det i grøten hans, han drikker ikke melk. Det var smart, takk for rådet )
Joikaboll@ Skrevet 17. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. november 2007 Kanskje jeg skal ta en tlf til avd der vi var innlagt å høre hva dem sier. Han er 3 år så han er jo ikke så liten lenger da ;o)
krabbetrollet Skrevet 17. november 2007 #12 Skrevet 17. november 2007 En 3-åring er jo liten når han er syk ;-) Stakkars :-) Ring du, så vet du om det er noe å bekymre seg for eller om det er en normal reaksjon som vil gå over.
Joikaboll@ Skrevet 17. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 17. november 2007 Joda, han er jo liten da ) Jeg får ta en tlf å høre, så får vi kanskje vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå