NoDoubt Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Jeg digger den gubben:-) Håper han vinner hele driten:-) Lo så sinnsykt da han skulle bli matador sist;D Noen som så han på onsdag i "før helgen"? Da han ramla av sofaen! Jeg ler enda av det;D Midt i blinken for meg:-)
bente69;) Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 han er kul han, ND:))) Håper også han vinner !
NoDoubt Skrevet 17. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2007 Nå har jeg stemt på han! Blir nok han og Mona i finalen! Viss han ikke vinner blir jeg pisse-sur:-(
bente69;) Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Er i grunnen enig med deg, ND! Hvordan går det med Idol da, like engasjert i år? Går det din vei ?? Glemmer aldri du og Ali...hehehehe
NoDoubt Skrevet 17. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2007 Elsker Alejandro fortsatt;-) Har dessverre ingen favoritter i år. De eneste jeg liker er Glenn og Åste men tror det blir en flopp viss de vinner. Syns de fleste er rett og slett dårlige dette året. Skuffende:-( Har du en favoritt?
bente69;) Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Hurra, Tshawe er i finalen:))) Jeg følger ikke med på Idol i år....
Gjest Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 Følger du ikke med i år Bente???? hehehehe ikke jeg heller faktisk. Orker egentlig ikke slike prg som gjentar seg selv til det kjedsommelige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå