NoDoubt Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Storesøster på 3 1/2 år følte nok hun var i himmelen;-) Tror hun har vært der en gang før og det er leeeeenge siden. Hun gikk å kikket i en brosjyre, kikkte i hyllene, satte seg på gulvet å leste brosjyren, sa mange ganger" Jeg vil ha den";-) Gubben er svak så de fikk hver sin saccosekk og så fikk de en stol til dukkkene. Men eldste falt skikkelig for ei tvilling-dukkevogn. Hun elsker dukker og alt som hører med:-) Da hun hadde lagt seg kom hun inn igjen og sa til gubben:" Far må skrive på mobilen sin at nissen må lage tvillingvogn til meg til jul". Så søt:-) Hun drømmer nok søtt i natt om dukker og vogner:-) Tror nok jeg må ta meg en tur i uka å kjøpe vogna ellers raser vel hele julen sammen;-)
nickoline og supermann Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 skal også dit å kjøpe sacco sekk. og du må jo kjøpe tvillingvogna da!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Toys r us er himmelen for mange! Sist helg var vi på ikea på allnabru, og vi trava der ganske lenge, sambo var så tålmodig og flink at jeg belønnet han med en tur på toys r us etterpå Han handla julegaver til alle barna i familien vår, og jr kan bare glede seg til han får se maskinparken sin på julaften!
NoDoubt Skrevet 17. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2007 Hehehehe;D Belønna samboer med "Toys r Us". Hihihi;-) Gubben min var og ganske ivrig. Derfor jentene fikk saccosekker og stolen til dukka. Han klarte ikke å la være. Ble gentlig enige om å gi stolen til niesa mi men da vi kom i bilen så sa eldste jenta: "du far må skru sammen stolen til Bjørnar (dukka) når vi kommer igjen! Jeg lo, vet hvor svak han er. "River det i hjertet nå", sa jeg. "Ja, jeg må nok skru opp stolen", sa han. Og han klager på meg på shopping;-) Hehehe;-) Ellers så må jeg kjøpe tvillingvogna ja;-)
Gjest Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Hehe, sambo klager på meg og shopping også. Men han brukte mer penger på kortere tid på toys r us enn det jeg brukte på ikea da så jeg har noe å gå på en stund fremover. Søte menn (og barn) vi har!
NoDoubt Skrevet 17. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2007 Hehehehe;-) Da har du rett og slett rett på enda en Ikea tur;-) Hehehehe;D Jeg er forresten hekta på Ikea;-)
NoDoubt Skrevet 17. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2007 Vi var på forus. Mellom Sandnes og Stavanger.
Gjest Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 Jeg og, elsker Ikea. Vi bor langt ifra ikea, men jeg tar meg en tur innimellom og laster opp bilen. Vi var på helgetur i Oslo, og der ligger Toys r us ved Allnasenteret på Allnabru
NoDoubt Skrevet 17. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. november 2007 Tar dessverre bare 20 min fra meg til Ikea.. Så blir en del turer dit;-)
Gjest Skrevet 17. november 2007 #12 Skrevet 17. november 2007 hahaha hva er det med menn å leker? MIn kjære kunne også gått bersherk der,, er så utrolig pinlig når han går å trykker på alt og hele butikken støyer og synger hehe Dere MÅ jo bare kjøpe den vognen da så søt hun var som ville at nissen skulle lage en sånn *sukk*
NoDoubt Skrevet 17. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 17. november 2007 Hehehehe;-) Menn er rare;-) Min ville kjøpe disco lys og lava-lamper i dag! Men der gikk grensa!!!! Hehehehe;D Vet ikke hva som kom over han da;-)
Gjest Skrevet 17. november 2007 #14 Skrevet 17. november 2007 Hehe, ja de blir som barn Når vi skulle betale lekene han hadde funnet stod han lnge å tenkte og så så han "nei vent litt2 og så sprang han og kom tilbake med en stor lastebil som jr bare måtte få, for det visste han at hanønska seg. (Jr er 1,5 år, og veldig glad i biler, men jeg tror han hadde greidd seg med de sambo allerede hadde funnet) Skulle ønske jeg bodde nærme IKEA. Har veldig lyst på en sjenk (markør), men den fikk jeg ikke med meg for den tok for stor plass (eller var det alt det andre vi kjøpte som tok for stor plass?)
NoDoubt Skrevet 17. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 17. november 2007 Hehehehe;D Junior på 1,5 år hadde sååå lyst på den ja;D Hahahaha;-) Var nok en kombinasjon av for liten plass og for mye last;-) Gubben min er super flink på en ting pog det er å montere Ikea:-)
grå :) Skrevet 17. november 2007 #17 Skrevet 17. november 2007 husker du prisen på saccosekkene? har tenkt på sånne til jentene, men synes de vi så var så dyre ( 600 for posen og 600 for innholdet...)
Sommer & sol:-) Skrevet 17. november 2007 #18 Skrevet 17. november 2007 så heldige dere er da som har shopping "gale" menn...:-))) det har ikke jeg... alt tar så plass,koster for mye og bla,bla... jeg syns nå det er bedre å kjøpe en stor ting enn mye smått... er hyggelig for barna og få leker til jul... kunne og tenkt meg og kjøpt den tvillingvogna til frøkna mi,hun er 6 år og leker mye m dukker...hun har en kjempefin vogn fra før,men er jo artig å bytte på... men det blir vel m drømmen... alltid vanskelig å finne på gaver til barna.... nyt det damer,hehe...
NoDoubt Skrevet 17. november 2007 Forfatter #19 Skrevet 17. november 2007 Skal vi se... I katalogen står det 269,50 kr. Gjelder t.o.m 31.12.2007.
grå :) Skrevet 17. november 2007 #20 Skrevet 17. november 2007 ikke verst:) regner med at prisen er omtrent det samme i sverige. blir vel helst dit vi reiser. da skal jeg mase om å 'besøke svigermor'
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå