klampen i bånn Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Jeg sliter litt på det området for tiden. Føler jeg trenger innspill og litt hjelp av og til...
tre små... Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 de utrolige årene... fikk tips om den boka og har nå fått den... bestilte på nett.. har begynt å titte litt i den og virker veldig bra:)
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Anna Wahlgren ; "Barneboka" kjøpte den via bokklubb jeg er medlem i. Barn fra 0-16 år, + sv skap og fødsel osv.Holder på med boka, meget interessant og skrevet av en som har mye erfaring på livets skolevei :-)
tre små... Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2595346&rom=MP her kan du lese litt om boka:)
klampen i bånn Skrevet 17. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2007 Takk begge to:-) Har du noen link der jeg kan lese om boka til anna?
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 hun har også hjemmeside; www.annawahlgren.se
Gjest otilie79 på nye eventyr:o) Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Denne er veldig fin ledetråd: Ikke skjem meg bort Jeg vet godt at jeg ikke skal ha alt jeg ber om -jeg bare tester dere Ikke vær redd for å være bestemte med meg Jeg foretrekker det Det får meg til å føle meg trygg Ikke ta det for alvorlig når jeg sier ”jeg hater dere” Det er ikke dere jeg hater, Bare den makten dere har til å begrense meg Ikke tenk på at det er deres Verdighet å si unnskyld til meg En ærlig unnskyldning gjør at jeg føler Varme og hegivenhet for dere Ikke skjenn og mas Hvis dere gjør det Må jeg beskytte meg Ved å late som jeg ikke hører Ikke si at dere ikke er glad i meg Selv om jeg av og til kan gjøre stygge ting Ikke vær skiftende og inkonsekvente Det bare forvirrer meg Ikke får meg til å føle meg mindre enn jeg er Det får meg til å ville gjøre meg større enn jeg er Ikke heng meg ut forran andre Jeg tenker mye mer over hva dere sier Hvis dere snakker rolig til meg hjemme Ikke få meg til å føle at feilene jeg gjør er store synder Det forvirrer det verdensbildet jeg skal bygge opp inni meg Ikke beskytt meg fra konsekvenser Jeg trenger av og til å lære gjennom smertefulle erfaringer Ikke vær for rask med fagre løfter Jeg blir veldig skuffet når dere ikke klarer holde dem Ikke prøv å late som om dere selv aldri gjør feil Det gir meg et alt for stort sjokk når jeg oppdager At det ikke stemmer Ikke si at det bare er tull når jeg er redd Det jeg er redd for er virkelig for meg Dere hjelper meg mye bedre ved å prøve å forstå Ikke sett altfor store krav til min ærlighet Det er lett å skremme meg til løgner Bare gi meg av deres kjærlighet……… Har fått mange gode ledetråder fra denne teksten:o)
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 ååå...ble helt rørt når jeg leste den jeg....tenk på de søte små.... )
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 hvor har du egentlig fått den teksten fra....??? )
lemontree Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 Gode knep for småbarnsforeldre, av Elisabeth Gerhardsen, anbefaler den på det aller aller varmeste!!! http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=137141 ellers en amerikansk, en liten husbibel om alt, absålutt alt jeg har lurt på ihvertfall, der det også står masse om oppdragelse også... : What to expect, the toddler years
Gjest otilie79 på nye eventyr:o) Skrevet 17. november 2007 #11 Skrevet 17. november 2007 Fikk den fra ei venninde, da eldstejenta var lita:o)
klampen i bånn Skrevet 18. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 18. november 2007 Det var en utrolig fin tekst! Den skal jeg skrive ut. Takk:-)
klampen i bånn Skrevet 18. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 18. november 2007 lemontree, hvor har du kjøpt den boka? Den amerikanske.
Thunderstruck Skrevet 18. november 2007 #14 Skrevet 18. november 2007 Det gjør det sikkert.Men jeg vet av en fin internettside også,den heter DinBaby!!!hahahaha:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå