Gjest Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Hva skal dere kalle nurket deres? Har alle det klappet og klart? Hvis vi får gutt skal han hete Mathias, blir det jente, skal hun hete Ellinor. Har vært en lang prossess å bli enige om jentenavnet, men nå er vi endelig i mål - tjoho!
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Vi venter ei lita Nora Elise :-)
Gjest Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Vi vet ikke kjønn, men har bestemt oss for at det blir Ulrik eller Mathilde
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Ida Malene skal jenten vår hete =)
Gjest Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 vi skal kalle den lille prinsessen vår for Malene:=)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 17. november 2007 #11 Skrevet 17. november 2007 Jenta er "døpt" Oda Emilie for lengesiden
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 17. november 2007 #12 Skrevet 17. november 2007 Gutten vår blir hetende Gard, Brage eller Brede. Vi bestemmer oss ikke før han er i armene våre. Men må innrømme at Gard klinger best om dagen.
Niem og Patrick Skrevet 17. november 2007 #13 Skrevet 17. november 2007 Vi vet ikke kjønn. Men jenta har siden dag 1 vert 'døpt' Melina.. blir det gutt heller vi mot Nikolas eller Jesper.. Tror kanskje det blir Nikolas..
Gjest 5 andre Skrevet 17. november 2007 #14 Skrevet 17. november 2007 Her skal snuppa hete Zahra. Men det skulle "hun" sist oxo, så derfor har vi Lucas i bakhånd.. =)
Gjest Skrevet 17. november 2007 #15 Skrevet 17. november 2007 Så mange fine navn... Gøy å se hva andre har valgt
Gjest Skrevet 17. november 2007 #16 Skrevet 17. november 2007 Ulvar Johannes skal skatten vår hete :-)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 17. november 2007 #17 Skrevet 17. november 2007 Sambo har ikke godkjent det 100% enda, men jeg vil veldig sterkt at snuppa i magen skal hete Sara(h) - vet ikke helt om vi skal ha med eller uten H-en da... Dersom det skulle komme gutt, så aaaner jeg ikke... Andreas kanskje, det syns jeg er fint
HoneyBee <3 Skrevet 17. november 2007 #18 Skrevet 17. november 2007 Vårres snuppelure skal hete Thea Emilie
Lita2102 med to gullgutter:-) Skrevet 18. november 2007 #19 Skrevet 18. november 2007 våres gutter skal hete Jonas og Erik:-)
arwn&constanse<3 Skrevet 18. november 2007 #22 Skrevet 18. november 2007 Våres jente skal hette Ine Alexandra eller June Alexandra..
Gjest Skrevet 18. november 2007 #23 Skrevet 18. november 2007 Ingenting sikkert enda, men tror at hvis det blir gutt, blir det Hans Ruben. Blir det jente, er foreløpig forslag Gudrun Marie - jobber litt med den enda.
melkekua™ Skrevet 18. november 2007 #24 Skrevet 18. november 2007 Hvis jente så blir det Frøya, Eira eller Runa, og hvis gutt blir det Snorre, Trym eller Vinjar. Det skal bli norrønt i alle fall )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå