Gå til innhold

Hva skal barna deres hete?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere kalle nurket deres? Har alle det klappet og klart?

 

Hvis vi får gutt skal han hete Mathias, blir det jente, skal hun hete Ellinor. Har vært en lang prossess å bli enige om jentenavnet, men nå er vi endelig i mål - tjoho!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi venter ei lita Nora Elise :-)

Skrevet

Vi vet ikke kjønn, men har bestemt oss for at det blir Ulrik eller Mathilde

Skrevet

Ida Malene skal jenten vår hete =)

Skrevet

Jenta er "døpt" Oda Emilie for lengesiden

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Gutten vår blir hetende Gard, Brage eller Brede. Vi bestemmer oss ikke før han er i armene våre. Men må innrømme at Gard klinger best om dagen.

Skrevet

Vi vet ikke kjønn. Men jenta har siden dag 1 vert 'døpt' Melina.. blir det gutt heller vi mot Nikolas eller Jesper.. Tror kanskje det blir Nikolas..

Skrevet

Her skal snuppa hete Zahra. Men det skulle "hun" sist oxo, så derfor har vi Lucas i bakhånd.. =)

Skrevet

Sambo har ikke godkjent det 100% enda, men jeg vil veldig sterkt at snuppa i magen skal hete Sara(h) - vet ikke helt om vi skal ha med eller uten H-en da...

Dersom det skulle komme gutt, så aaaner jeg ikke... Andreas kanskje, det syns jeg er fint :)

Skrevet

våres gutter skal hete Jonas og Erik:-)

Skrevet

Våres jente skal hette Ine Alexandra eller June Alexandra..:)

Skrevet

Ingenting sikkert enda, men tror at hvis det blir gutt, blir det Hans Ruben. Blir det jente, er foreløpig forslag Gudrun Marie - jobber litt med den enda.

Skrevet

Hvis jente så blir det Frøya, Eira eller Runa, og hvis gutt blir det Snorre, Trym eller Vinjar. Det skal bli norrønt i alle fall :o)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...