mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Hun får 180 ml mme mo+ kveld. Lunsj grøt, pluss litt vann, et middagsglass + litt vann og grøt igjen på kvelden og mme. Men hun har så hard avføring, hun trykker masse, men ser ikke ut til å ha det vondt,blid og fornøyd. men det kommer avføring 2-4 gr for dagen. Hun spiser ca havlannen porsjon havregrøt. (lunsj+ kveld) Tviler på at jeg får i henne mere vann, og ga malt i melka før, men syns ikke det har endret seg avføringsmessig selv om jeg har sluttet. Så mine spørmål er; skal jeg begynne med malt igjen i flasker, pluss grøt, gi mere melk, eller bare la det være som det er? Hun er jo tydeligvis hard i magen.... Men kan jo ikke overfore henne heller, men er kanskje greit å øke litt på melka? eller har dere andre mødre noen tips her? eller liknende erafringer? Bleiene er ikke veldig våte heller, men våte, hehe klarer ikke å forklare det bedre! Men de var våtere før når hun bare fikk melk.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Prøv med litt sviske :-) Sviskesaft i melka eller i grøten eller ren :-)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 18. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2007 ok takk takk for råd - noen flere med tips?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 vi prøvde å kutte ut malten men her trengte jenta den prøv med malt i morgen og kveld vi bruker en ts i hver flaske
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Jenta mi hadde også hard avføring men det kom seg da vi gav malt i grøten. Sviskesaft er noe du kan prøve viss det ikke hjelper. Har også hørt at mosa pære kanhjele. Banan hjelper litt her, men kan også skje at magen blir hardere av banan.
Lady81¤Alexander¤Tobias Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 prøv å bytte morsmelkerstatning og lag sviskepure selv. Det har jeg gjort med min sønn
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 19. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. november 2007 Fått et tips med olje, så tenkte å prøve det til grøten! Ellers har jeg startet med malt igjen og økt litt med melk. Så får sjekke bleiene hennes om de blir litt mer våt, takker for tips jenter! D er notert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå