nickoline og supermann Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 han lyser opp når vi setter den på. den burde vært oversatt til norsk.........svinger skikkelig............. han er blitt en dansende unge. han har lite språk, men viser med hendene når han vil jeg skal synge lille petter edderkopp................
Mynona Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Er det den skillema dinka dinka du...?? Den er kul!
Gjest Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 hvilken er det??? Bedste blev kørt over af et rensdyr??
nickoline og supermann Skrevet 17. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2007 tror den heter juleball............ ellern noe slikt..........
nickoline og supermann Skrevet 17. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2007 til juleball i nisseland
Gjest Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 til julebal, til julebal i nisseland. på med vanten nu suser vi afsted, nej vent nu lidt......
Gjest Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Er fra en gammel dansk film. Far til fire. Den er god. Er du dansk?
nickoline og supermann Skrevet 17. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2007 nei, men min samboer er dansk. har noen søte danske bøker også. men jeg leser de på norsk da..... er dårlig på å snakke dansk..........
nickoline og supermann Skrevet 17. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. november 2007 ahhh. du er dansk. er den filmen veldig gammel? Er den verdt å se? sambo er hjemme en tur nå. skal på bilka i morgen. kanskje be han kjøpe med. noen gode tips om barne cd kanskje.
Gjest Skrevet 17. november 2007 #11 Skrevet 17. november 2007 Det er en gammel film, tror de første var i s/h?? men en del af de blev laget på nytt for et par år siden. Kjempe søte (synes de fleste danske) Der er mange fine cder og er de ikke de nyeste koster de jo ingenting. gå evt. inn på www.bilka.dk så er det jo bare og sende en handleliste. Hvor kommer han fra?
nickoline og supermann Skrevet 17. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 17. november 2007 kolding! men bodd i århus som liten. også bodd en kort periode i Silkeborg. Farmor og farfar bor i hornslet!
Gjest Skrevet 17. november 2007 #13 Skrevet 17. november 2007 Kommer også fra jylland. Ca. 1 time fra Legoland :-)
nickoline og supermann Skrevet 17. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 17. november 2007 også har du havna i Norge. Nesten alle kompisene hans er her også, så omgås mange Dansker. Danmark er et flott land, men kunne ikke tenke meg å bo der. De har sommerhus i Hejlsminde. Der er det flott. Skal sjekke bilka sine hjemmesider.... kanskje jeg får sende en handleliste. overlatt det til han. han skal handle inn julematen. han har bestemt dansk julebord i år. ikke and da, men fleskesteik. også skal vi har rødkål og surkål......ha ha. noen kompromier må man ha. tror jeg må ha norsk julepølse fra Rosenberg også skal danse rundt juletreet også. det gjør vi jo sjelden i norge....
Gjest Skrevet 17. november 2007 #15 Skrevet 17. november 2007 Ja. det høre med, altså dansen. Før vi fikk barn var minstemand 29 år :-) men vi gikk for det :-) Vi spiser And, ingen jul uten det!! Flæskesteg tar vi en af juledagene. Husk han skal ha små kartofler med hjem. Til de brune kartofler
nickoline og supermann Skrevet 17. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 17. november 2007 ja, får be han om det. godt han har varebil med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå