Gå til innhold

Ble litt bekymret nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt blodtrykk har vært stabilt lavt hele veien. Så fikk jeg målt blodtrykket hos legen i går og da var det plutselig 135/90, men jeg ble ikke så overasket for jeg har målt hvilepulsen til 90 noen ganger selv også. Legen ville jeg skulle komme med to urinprøver på mandag, en fra søndag kveld og en morgen etter. Hadde spor av protein i forrige urinprøve sist, så det er kanskje derfor han vil sjekke. I kveld kjenner jeg hjertet raser av gårde, og jeg måler en hvilepuls på 114 og blir jo nervøs da. Tenker ..... har den steget så mye fra i går (ikke sikkert det er så mye). Slapper av en stund og ser om det går over, men den er fortsatt på ca.100 slag i min.

Er jeg overnervøs da jeg begynner å bli redd? Er vel kanskje ikke noe å bekymre seg for, for jeg skal jo innom legekontoret på mandag....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du skal ringe føden vel ELLER dra ned på legevakta for å sjekke blodtrykke også sjekke urinen !!!!!!!! det er viktig å følge med på dette ,ta en tfl det skadder ikke og hør hva du skal gjøre!

lykke til

Skrevet

Ringte føden og prata med jordmor nå, og hun sa at jeg bare skulle ta det med ro. Jeg har jo ikke noen symptomer som hodepine, kvalm eller vondt øverst i magen. Jeg var selvfølgelig velkommen til å komme å ta blodtrykk og levere urinprøve, men jeg slår meg til ro med det hun sier. Blodtrykket behøvde ikke være høyt selvom hvilepulsen var det heller sa hun.

Skrevet

godt å høre :):) og betrygende å vite at du kan om du vil ta en blodtrykk-urin prøve det hjelper på å roe seg ned:)

ha en fin helg

Skrevet

Ja ikke sant. Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...