Gå til innhold

29 uker og allerede strek fra navlen og ned

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dette var litt tidlig jeg.. Ser en nokså tydelig mørk strek fra navlen og ned.

Jaja, ingen strekkmerker er å se enda iallefall .P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oppdaget plutselig den stripen jeg også, den er ikke så mørk til meg da. Jeg er 36+0 i dag og har vel hatt den stripen i ivertfall 2 uker. Den bare var der plutselig en dag.

Skrevet

Allerede? Er det tidlig? Da skjønner jeg hvorfor ingen andre hadde det da jeg spurte på andre trimester :D Jeg har hatt strek der siden uke 25 ca.. Nå har jeg nesten fra ribb-beina og ned, er i uke 33. Hva er det som gjør det egentlig?

Skrevet

Nei, den er ikke så mørk hos meg heller, men man ser den jo..

Er det slik at den forsvinner etter fødselen eller blir den værende?

Skrevet

Heheh :) Ja, jeg trodde dette var noe som kan helt på slutten, jeg.. Men da er det kanskje ikke så tidlig nå da.

Skrevet

tror den forsvinner etter fødsel. Jeg trodde det var noe man fikk tidlig,så jeg trodde jeg var en av de som ikke fikk det. Det heter visst fødselstripe. Man sier jo at brystvortene skal forandre farge også (bli mørkere),og det skal visstnok skje tidlig det også,men det har heller ikke skjedd til meg.

Skrevet

At brystvortene ble mørkere var et av de første symptomene jeg fikk - de var mørke allerede før jeg tok testen (som jeg tok én uke før mensen skulle vært der..hhe..utålmodig jah!) så det kom tidlig hos meg. Deretter kom stræken.. mye merkelige forandringer ja :)

Skrevet

får bare vente å se om de forandrer farge også da, det er jo ikke hos alle det skjer.

Skrevet

jeg er i uke 19 og har fått den :P så syntes det var seint jeg :P hehe

Skrevet

Jeg begynte å få den i uke 15 å i uke 40 var den nesten svart..huhu=P

Skrevet

har ikke fått noen strek jeg.. er i uke 29.. har lest at streken kommer fordi den deler høyre og venstre magemuskel.. vil det si at jeg har ingen mgemuskler jeg da? ;p heh..

har merket en bitteliten synlig ring rundt navlen da.. sånn tykk ring, men som såvidt vises. Noen som har en sånn, ser i blader og slikt at det er visst vanlig.. for alle har det jo. :)

Skrevet

Jeg så den såvidt i uke 14, akkurat da det sto i svangerskapsboken at jeg jeg kunne begynne å se den...nå er den litt mørkere og går opp mot brystet, men ikke så tjukk...

Skrevet

jeg fikk fødselstripa i uke 28 når jeg gikk med Sander...denne gangen har jeg ikke fått :)

Skrevet

Jeg fikk en tynn stripe fra navlen og ned i uke 8 eller 9 - da var jeg riktignok mye i solen, så dey kan jo ha hatt noe å si. For 5/6 uker siden fikk jeg også en tynn stripa fra ribbeina og til navlen. Er nå i uke 29.

Skrevet

hadde strek hele veien opp jeg,men husker ikke når jeg fikk den:(

hadde strek lenge etter gutten ble født,borte nå da:)

Skrevet

Min kom supertidlig den. Kanskje allerde i uke 13-14. Nå går den helt opp til puppene hehehe ser helt komisk ut, for den over navelen er litt skeiv hihi.

Men streken går bort etterpå, gjør den ikke det da? Er i alle fall det jeg har blitt fortalt.

Skrevet

Jeg så plutselig i forrige uke, at jeg har fått en tynn og svak strek fra rett under puppene som strekker seg nesten ned til navlen. Med jenta mi fikk jeg strek fra navlen og ned ganske tidlig tror jeg (kanskje midten av 2. tri) men den har ikke kommet denne gangen. Har fått beskjed om at jeg venter jente denne gangen også, men begynner å bli litt redd for at det er en gutt jeg nå.... i tilfelle blir det en veldig rosa gutt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...