Gå til innhold

simpelt å bare gi 100 kr

Anbefalte innlegg

Skrevet

pr niese og nevø, nr det er 11 av dem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det syns jeg ikke. Man skal jo ikke ruinere seg på julegaver heller.

Skrevet

Heller kjøpe gaver som er på salg slik at de er fortsatt fine gaver men koster ikke fult så mye. Jeg kjøpte masse leker på tilbud på ToysRUs og Ekstra Leker

Skrevet

Hadde jeg hatt så mange, så hadde jeg vurdert å f.eks kjøpe DVD-filmer(sånn 4 for 300,-). Eller noe liknende. Synes det er helt greit jeg i alle fall hvis man har lite penger.

:o)

Skrevet

eg prøver og å kjøpe på salg

Skrevet

ikke i det hele tatt... Kan jo ikke ruinere seg helt på julegaver heller.

Men å handle på salg er genialt.. ofte man finner gode tilbud der som gjør seg godt i julegave.

Ellers så kan man jo kjøpe en fellesgave, det fikk ofte jeg og søsknene mine da vi var små fra tanter og onkler.

Brettspill osv.

Skrevet

Det er helt OK. Man kan få fine gaver til 100kr.

Dvd'er er nevt tidligere.

Bøker (særlig hvis du handler på internett. Kan anbefale haugenbok.no som har gratis porto)

Klær

Noen gaver kan også kjøpes på billige butikker, som Eurospar. Der har jeg bl.a kjøpt et kjempefint perlesett for småjenter til 65kr. I lekebutikken koster slike sett mye mer. De har også billig male og tegneutstyr (kjøpte også et "kunstnersett" med skikkelig lærret og akrylmaling til 98kr mener jeg å huske.)

På Clas Ohlson har de også masse ting som er rimelig og blir glimrende gaver til unger: Lommelykter, malersaker, leker etc.

Skrevet

Jeg synes ikke det i det hele tatt. I år har vi faktisk kjøpt for 79 kroner til to stykker... vi synes ikke det er ille, fikk flotte gaver, ser ut som om de har kostet mye mer faktisk :)

Vi gidder heller ikke å ruinere oss! Har man handlet med omhu finner en både rimelige og personlige gaver!

Salg er også trikset!

Skrevet

Ikke simpelt. Nå ser ikke jeg noe poeng i å bruke massevis av penger på julegaver til folk som som regel har alt fra før. Enda mindre poeng hvis man samtidig blir ruinert av handlingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...