g@ia er tilbake... Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Hei! I dag merker jeg "menskvisen" komme - det betyr vel at jeg ikke er blitt gravid..venter m. til onsdag. Jeg har i alle disse dagene bare gått å kjent etter og håpt jeg skal føle og "kjenne" at jeg er gravid...det er jo litt merkelig..i det ene øyeblikket tror en at joda dette går bra - i neste: hvorfor skal jeg bli gravid med en gang jeg vil. Nå må jeg vente en stund til neste gang - har en mann som jobber turnus på sjøen...men, men det skjer nok en dag. Det blir min tredje i såfall - jeg klager ikke - men har sååå lyst på en til, helst nå. Gleder meg også så enormt til å gå gravid. Så nå føler jeg det er litt ÆSJ.
Harmoni Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Åååh som jeg kjenner meg igjen. Har også to fra før men ønsker meg en til...Er så utålmodig - alt skulle helst vært gjort i går, og det er jo litt vansklig med graviditet. Alt tar jo såååååå lang tid!!!! Håper menskvisene dine er tegn på graviditet...!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå