Sara Rompompei Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 I kveld har jeg tenkt til å slippe bomben . Jeg orker rett og slett ikke mere krangling, mistenkeliggjøring og drittkasting. Nok er nok og nå vil jeg separeres. Han kommer til å bli ganske så sur og fornermet tenker jeg. Så det er godt barna kommer til å sove. Knip i magen :S Men det MÅ ut NÅ. Kryss fingrene for meg i kveld! Det trenger jeg.... Får ta det etter Aidensfield, for da er det ikke så mye som forstyrrer- Åh som jeg gruer meg (
phantomet Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 OI... Skjønner godt at du gruer deg, men om du er sikker i din sak, så er det kanskje like greit å handle i forhold til dette... Ønsker deg masse lykke til, og krysser fingerne for at dere får til å ha en konstruktiv dialog om saken. Klem klem
Reveenka Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Oj, nå kjente jeg at jeg fikk mageknip også. Lykke til! Noen ganger er det bare en vei ut av det, og har du bestemt deg er det best å få det overstått! Skal krysse fingrene for deg i kveld!
Karomamma Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Skjønner at du gruer deg, ikke moro med sånne "alvorsprater"... Krysser fingrene selvfølgelig!! Klem
Gummelillan Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Uff, får vondt i maven i pur sympati! Kjenner ikke historien bak, men benytter anledningen til å gi deg en stor lykke-til-klem og krysser alt jeg eier og har i et håp om at det kan lette situasjonen noe
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Uff, skjønner at du har knip i magen og gruer deg masse. Vet så altfor godt hvordan du har det og hvor vanskelig det er å ta det skrittet du nå velger. Men på den annen side så har du helt sikkert vært i en prosess en laaang stund, og det viktigste er at du er sikker på avgjørelsen og klarer å stå stødig i den. Og du, alt ordner seg tli slutt:-) Ønsker deg lykke til med denne kvelden og tiden fremover. Hyl ut her inne du - det er et godt sted å være når det stormer rundt en:-) Klem
Maud Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Håper dere kom dere gjennom kvelden i går på et eller annet vis. Det å avslutte et kapittel er alltid vanskelig, men det kan jo være riktig allikevel. Det å komme til en slik beslutning har kostet mange tanker og mange forsøk og når beslutningen er tatt, er det like greit å hoppe i det.
♥Snulder Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 Håper ting gikk greit, og at du fant motet til å ta opp det vanskelig temaet!!
Plutseliten :) Skrevet 18. november 2007 #9 Skrevet 18. november 2007 Jeg håper også at dere fikk snakket sammen,og at det gikk greit.Dette er tøft,men det virker som om du har tenkt gjennom det. Og kanskje på sikt blir det bedre for alle parter.Men det er vanskelig og vondt,ønsker deg masse lykke til. Klem
Gjest Skrevet 18. november 2007 #10 Skrevet 18. november 2007 Huff da ,trist når det ender slik.Men av og til så må det bare gjøres.. Håper det går bra med deg og dine.Lykke til videre fremover . Klem fra
Sara Rompompei Skrevet 18. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. november 2007 Åh, dere er jo bare såå søte Joda, vi fikk snakka litt igår. Jeg sa det som det var og som ventet så var han ikke enig med meg i hvordan vi skulle løse det. Men det er jo ikke så rart. Skjønner jo det. Det er jo ingen av oss som ønsker å "miste" ungene. I dag har alt vært helt rolig. Han er unormalt hyggelig, hehe. Så han har nok gått og grunna og tenkt litt tenker jeg. Men uansett skal jeg ringe og få time til familiemekling i morgen. Samme hvilken vei dette går så trenger vi noen utenforstående som kan hjelpe oss. Det er mye styr som må ordnes ved en skilsmisse da. Hus, hytte, biler ++ Men jeg synes ikke man skal holde sammen pga slike verdier heller. Og heller ikke for ungenes skyld. Det har jeg prøvd noen år nå, og jeg merker jo at de ikke har det bra Men jeg må jo si igjen at dere er jo så søte og omtenksommer. Blir helt rørt jeg... Takk skal dere ha
solkrem Skrevet 18. november 2007 #12 Skrevet 18. november 2007 Håper det ordner seg for deg! Dette var tøff lesing... Mange mange gode tanker og klemmer -
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. november 2007 #13 Skrevet 18. november 2007 Det er ingen enkel sak å gå fra hverandre nei, og spesielt tøft er det når man har barn........ Håper dere finner den beste løsningen for deres familie og LYKKE TIL!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå