Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Slike man har i vognen med hvite hjerter på. Vi skal selge vårt ubrukte på finn og lurer derfor på hva ny pris er.
lisje marthemora Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 jeg kjøpte et grønt med kvite hjerter på til 649 kr. Det er dyrt ,men jeg er kjempefornøyd med det. Og til større Marthemora blir, jo mer annvenlig blir det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå