Gå til innhold

Verdens peneste gogutt er min


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Først vil jeg starte med å si at dette innlegget IKKE er ment vondt eller negativt på noen som helst måte. Har jo både lest og svart på innlegget ditt ang. faddere og julegaver, og har også lest innlegget ditt om kommentaren på jobb i dag. Nå som du er gravid, er det jo mange hormoner som leker rundt inni kroppen din, og har det moro med deg. Det hører jo med svangerskapet - som du vet. Av erfaring vet jeg at selv er jeg mer hårsår når jeg er veldig hormonell. Og tror nok du også er det. Som du selv sa, så du jo at fadder-/julegavebekymringa di var tullete. Og den kommentaren du fikk på jobb var nok mest ment som spøk. Prøv å slappe av og nyte tida nå som du er gravid, kos deg sammen med gutten du allerede har, og mannen/samboeren din. Snart er det jul, gled deg til den. Og prøv å ikke ta ting så tungt. Blir så mye unødvendige bekymringer og unødvendig sårhet. Dumt at du skal bli trist og lei deg for ting som det ikke er grunn til å bli trist og lei seg for. Tenk over det at du har masse hormoner i kroppen, når du reagerer med å bli trist, og tenk over om det er grunn til å reagere sånn eller om det nok er hormonene som leker med deg.

Og det er selvfølgelig lov å bli trist. Men prøv å ikke ta ting så ille. Bruk heller tida til å kose deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...