Gå til innhold

Det Første Sparket!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi så kjekt. Satt og så på kamp med mannen. Jeg sa til han at "nå bobler det litt inni magen". Har bare kjent antydninger til bobler hittil. Han la hånda på magen, og plutselig så kom det første tydelig sparket!! Så fantastisk, vi kjente det tydelig begge to !! :)

 

Jippi, det er så kjekt at det er " i gang" :) (er 17+2).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer:=)

Det er en hærlig følelse!!

 

(Helt til den sparker hardt)

 

Hehheh!!Neida,det er en lykkefølelse synes jeg:=)

Kjenner jeg blir helt rørt når han sparker meg,sier god morgen til meg og holder meg våken om natta.

 

Jeg er bare så glad det er liv inni der:=)

Skrevet

inne i magen min var det full fest i natt... la meg med en hikkende baby i magen, herregud som han romsterte. stakkar vennen, så våknet jeg i dag tidlig med like mye bevegelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...