MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Myyye mas på meg angående simo-vogn for tiden Men dere som har kjøpt simo-vogn i Bergensområdet; hvor kjøpte dere, og hvor mye betalte dere for vognen?
Gjest Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Jeg har kjøpt simo privat. Brukt til en unge, og ser ut som ny. men det er kun ligge vogn, for tenker at vi kommer til å ønske ny vogn til våren uansett Simo butikken har jo mange fine da Og du kan finne mange fine på Finn
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 17. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2007 vi skal ha helt ny vi. Arvet til førstemann, og ønsker å kjøpe ny til denne
Gjest Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Tror det er simo som ligger i strandgaten, der hadde de jaffal maaange fine vogner. Ellers har jo Barnas hus i åsane fine vogner og.. jeg ville og ha ny vogn, meeen her kom det oppvaskmaskin istedet.. Angrer ikke akkurat på det nå hehe..
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 17. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2007 Nei, oppvaskmaskin er praktisk å ha Skal ta meg en tur på Barnas hus og Simo-butikken neste uke, men med bekkenløsning orker jeg ikke å farte rundt i alle mulige butikker Og jeg vil jo helst ha vognen billigst mulig, selv om vi skal ha ny
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 18. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2007 Dytter litt i dag
Birthen Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Simo-butikken i Åsane og i C. Sundtsgate. Har hørt fra andre at Simo-butikken har mange like ting som på Reflex, men billligere... Tror Brio-butikken på Lagunen og Arken også selger Simo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå