Gå til innhold

Bergensjenter!!!!!! Som har kjøpt simo-vogn :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Myyye mas på meg angående simo-vogn for tiden :P Men dere som har kjøpt simo-vogn i Bergensområdet; hvor kjøpte dere, og hvor mye betalte dere for vognen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt simo privat. Brukt til en unge, og ser ut som ny. men det er kun ligge vogn, for tenker at vi kommer til å ønske ny vogn til våren uansett :) Simo butikken har jo mange fine da ;) Og du kan finne mange fine på Finn :)

Skrevet

vi skal ha helt ny vi. Arvet til førstemann, og ønsker å kjøpe ny til denne :)

Skrevet

Tror det er simo som ligger i strandgaten, der hadde de jaffal maaange fine vogner. Ellers har jo Barnas hus i åsane fine vogner og.. jeg ville og ha ny vogn, meeen her kom det oppvaskmaskin istedet.. Angrer ikke akkurat på det nå ;) hehe..

Skrevet

Nei, oppvaskmaskin er praktisk å ha :) Skal ta meg en tur på Barnas hus og Simo-butikken neste uke, men med bekkenløsning orker jeg ikke å farte rundt i alle mulige butikker :) Og jeg vil jo helst ha vognen billigst mulig, selv om vi skal ha ny :P

Skrevet

Dytter litt i dag :)

Skrevet

Simo-butikken i Åsane og i C. Sundtsgate. Har hørt fra andre at Simo-butikken har mange like ting som på Reflex, men billligere... Tror Brio-butikken på Lagunen og Arken også selger Simo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...