Gjest Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Bare lurte på om det var noen flere wow-enker der ute (wow alså spillet)? Samboeren spiller mye wow, å det kan bli litt ensomt til tider. Flere som har samboer eller mann som nesten er avhengi av det spillet?
Gjest -<<- Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Innimellom. Men hun er nok på ingen måte avhengig - jeg bruker sikkert mer tid på forumhoring enn hun gjør på WoW. Dørgende kjedelig spill, forøvrig.
to av hver Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 e det forkortelse for Warcraft spillet? I så fall er det nummeret før pcen i dette huset havner på dynga..
Gjest Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 jepp er forkortelsen ja. skal ikke si så mye stykk selv jeg, siden jeg spilte det litt før. Men en gang må man bli voksen og gjøre voksen ting på en måte;P
Gjest Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Jeg har lyst til å knuse sambo sin pc også.. Men nå har han fått spillerestriksjoner, så han er med på raid tirsdag og søndag.... Spiller etter jeg har lagt meg, men det bryr meg ikke..
engajente Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 melder meg på her jeg.... hvor vanskelig kan det være å skjønne at man ikke bør spille så lenge småtten er våken... og jeg vil ha litt tid jeg også!!!!
Gjest Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 Det spillet skulle aldri vært oppfunnet spør du meg..
Gjest -<<- Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 Som i å slutte med tv-/dataspilling? Hvorfor det?
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 17. november 2007 #11 Skrevet 17. november 2007 Jepp, WOW enke her:-) hehe Jeg hater det spillet!:-( Han for kun spille når knøttet er sovnet.
Gjest Skrevet 17. november 2007 #12 Skrevet 17. november 2007 For min del så må han ikke slutte helt. ett par tre ganger i uka på kvelden etter at shnuppa har lagt seg burde holde i massevis. Finnes andre ting enn bare det spille. du har jo ofte en samboer til noe mere enn å lage baby;)
NoDoubt Skrevet 17. november 2007 #13 Skrevet 17. november 2007 JA!!! Min er helt hekta! Skikkelig irriterende til tider. Eneste positive er at jeg står veldig fritt til å gjøre hva jeg vil på kveldene. Han er jo her uansett:-)
Gjest Skrevet 17. november 2007 #14 Skrevet 17. november 2007 Jada.. og men jeg har sitti her den siste halvtimen så har jeg sikkert snart mast 8-9 ganger på at han må avslutte spillet og komme ned på filmen vi har leid oss til i kveld. og ennå ikke kommet... koooooooslig lørdagskveld det:/
Gjest Skrevet 17. november 2007 #15 Skrevet 17. november 2007 Skal vi lage en egen skravletråd for oss Wow-enkene med en enkel presentasjon av oss selv? Sånn at vi kan holde sammen når de spiller som værst? hehe
Har to godgutter! Skrevet 17. november 2007 #16 Skrevet 17. november 2007 Henger meg på her jeg også.... Han spiller hver kveld etter at lillemann har lagt seg. Og jeg sitter her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå