Gå til innhold

julebord?

olebrum30_05&09&13

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig at dere går hver for dere? her går vi sammen på gubbens julebord..

føler det er så mange som sier de eller mannen er på julebord alene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke med partneren på julebord. Er bare for ansatte.

Skrevet

på jobben min så er man aldri bedt med følge verken på julebord eller kick-off.. det er så sinsykt trist og man ser godt at bedriften driter i familielivet iallefall. derfor går jeg ikke...

Skrevet

Mannen min og jeg har alltid jobba sammen vi, men trudde det var vanlig at man fikk ha med kjæreste/kone? Det har i alle fall hvert slik på de stedene jeg har jobba =)

Skrevet

ååå :/ kjipt da... jeg hadde blitt sur om jeg ikke var invitert til gubbens julebord...

Skrevet

Min kjære skal være med meg på min jobbs julebord:=)

Han driver enmannsfirma, så der blir det ikke noe julebord.

Skrevet

Det varierer fra arbeidsplass til arbeidsplass

Har aldri vært på julebord i hele mitt liv jeg :( I hvertfall ikke i regi jobben. Var med klassa for noen år siden, men det blir jo ikke helt det samme.

Skrevet

Vi har julebord alene. Trodde det var ganske så uvanlig å ha julebord med følge... Men var faktisk med mannen på julebord i fjor.

Skrevet

sjefen til gubben syns det er "viktig" at følge blir med på julebord.. en fin måte for oss å se hvem gubben jobber med å stifte bekjent skap med de andre "følgene".. hehe.. turer som sjefen til gubben skal arrangere kanskje til neste år er vi begge invitert på.. hehe... syns det er bare rett og rimelig at jeg oxo er med

Skrevet

Nå jobber ikke vi da men er studenter. Jeg skal på to julebord alene, der vi ikke kan ha med følge, og så skal jeg være med gubben på julebord.

Synest det er en fin tradisjon at man kan ha med følge. Da får man mulighet til å bli mer privat kjent med sine ansatte og medarbeidere. Samtidig tror jeg fylle og utro statestikken går ned da. Julebordsesongen er noe dritt angående dette.

Men kan jo forstå at ikke alle bedrifter/arbeidssteder har råd, eller mulighet til dette grunnet andre årsaker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...