~sjiraff~ Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Nja, ikke ennå.. Men sambo drar på jobb om en time..
Mille** Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Nei, men han er sjuk og ser på fotball, så det er vel nesten som å være alene hjemme. ;o) Er sjuk jeg også da, så dette har vært en møkkahelg så langt!!! ( Hvordan går det med dere da? Fortsatt mye alene?
Twintipp og himmelblå Skrevet 17. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2007 Jaaa.. Men, han skal ikke ut da.. For han reiser til London til uka og blir borte i mange dager, så.. Går greit det, vært forberedt på det:o) Huff da Josomamsen:-( Forkjøla eller?? God bedringsklem fra meg
nickoline og supermann Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 jupp vært alene sidne onsdag. kommer hjem tirsdag morgen. men da sover jeg etter nattevakta............
Mille** Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Takk for klemmen! Omgangssyken, igjen!! Skikkelig hat! Forkjøla blir jeg aldri. *bank i bordet* Klem
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 Jepps, er alene med våre to små troll. Nå tror jeg endelig dem har sovnet begge to:-)) Vært kaos her i kveld, og mamma er sliiiiiten... Sambo har vært på jobb i Hammerfest siden 6/11 og kommer hjem på tirsdag!!!! :-)))))
Johanne B Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 Alene jeg og... mannfolket jobber..... sykt barn som ikke vil sove....:S
mammaen til Lukasgolle Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 Jepp=( Gubber er på fest å feirer lønnsøkelsen sin sammen med kollegaer... Synes det er sikkelig kjedelig her alene...
Sånn kan det gå Skrevet 17. november 2007 #11 Skrevet 17. november 2007 Ja mannen min og ei av jentene dro tidlig i går og kommer hjem seint i morgen kveld. Men har jo de 7 andre hjemme da. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå