Gå til innhold

Tror dere på ånder ol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere det finnes mer mellom himmel og gjord enn hva vi kjenner til?

Altså ånder ol.

Vi har noen spesielle opplevelser om nettene med babycallen vår, den slår inn med et barn som gråter og skriker kraftig. Men våre barn sover så søtt........

Og vi bor på landet med masse jorder, og de nærmeste naboene våre har ikke små barn.

Så vi sier vi har en åndebaby i huset.

Noen som kanskje har en forklaring på dette eller opplevd noe av det samme?

Kan fortelle mer rundt det etter hvert om noen er nysgjerrige.

Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg tror på sånt. Men har dere prøvd å skifte kanel?

Skrevet

jeg tror, men ikke på marthas engler opplegg.

jeg jobber i hjemmsykepleien. om natta oppholder vi oss på et avlastningshjem. Der skjer det mye rart. Dører som åpner og lukker seg. Alarmer som går i rom som ikke finnes. En dame som gråter i kjelleren ( det har ikke jeg hørt) men jeg ser stadig en skygge. akkurat som noen kommer. så blir det borte. har også sett en skygge foran meg i gangen og lurt på hvorfor kolega har gått mot kapellet. men så sitter hun i dagligstuen.........

beboere har klaget over en dame som kommer inn på rommet om natta. men alle sover osv......

har også et nabohus hvor det har skjedd masse merkelig. og bor ikke langt unna blaker skanse. Der spøker det også. Ganske mange troverdige historier........

synes det er spennende jeg.........

må legge til at jeg ikke er typen som ser alt mulig. bare små hendelser innimellom. har absolutt ingen synske evner!!!!

Skrevet

Vi skiftet kanal ja, og da gikk det en drøy uke før det var tilbake..

Det barnet vi hører skriker så ufattelig skjærende at det høres jo ut som det blir revet i to. Også kom det er form for mamma to eller tre ganger, men masse grining innimellom. Etter nokså lang stund, rundt 15 minutter så hørte vi at det kom noen inn på rommet.. Men uten å si noe, barnet roet seg og brått var det stille.....

Dette var nå siste gangen vi hørte det, nå på torsdagsnatta.

Da byttet vi kanal igjen natt til lørdag, men da la vi oss såpass seint at den stod stod så vidt på før vi skulle stå opp igjen.

Samtidig blir babycallen veeeldig fort tom for batteri, også står den og skurrer som om den blir forstyrret av noe som nesten er på veg til å slå inn........

Skrevet

Nei.

Jeg er særlig skeptisk til den type ånder som bor i hjemmene til unge kvinner med lav sosioøkonomisk status.

Skrevet

Jeg har alltid trodd på sånn, men aldri sett eller merket noe selv..... Men nå må det da være noe fra åndene vi har hørt! Finner ingen annen logisk forklaring på det jeg.....

Hvor kan en søke opp hva som evt har vært/skjedd i huset vårt for lenge siden etc? Noen som vet?

Skrevet

Hva jeg tenkte på når? Når jeg sa at jeg har særlig liten tro på disse åndene? Jeg tenkte på kvinner med overforbruk av åndenes makt og lignende søppel-tv i kombinasjon med lite velutviklet kritisk sans og et ofte begivenhetsløst liv. Hvordan det?

Skrevet

Jeg har ikke tenkt til å gå til media med det nei! hehe...

Men siden jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord enn hva vi har kjennskap til, så tror jeg på at det kan være ånder rundt omkring.

Derfor er det gøy å høre om andres meninger rundt dette, og kanskje noen har erfaringer. ;)

Synes det er veldig slitsomt, for det forstyrrer nattesøvnen veldig. Og en blir smått skremt for en tror det er sitt eget barn som skriker, det skrikes så sårt at det skjærer inn i hjertet....

Skrevet

Åj!! Skummelt!!! Tror på sånt jeg ja.. Og jeg hadde blitt veldig redd!

Skrevet

Tror ikke dem kan gjøre oss noe, men utrolig ekkelt for det.. Også får en så vondt av det barnet som gråter.

Liker det ikke, så når jeg blir alene har jeg den ikke på. Da får jeg heller sove sammen med barne.... Kall meg gjerne pyse, men jeg liker det ikke..

Skrevet

Ja jeg tror på det av den enkle grunn at jeg opplever det selv.

Og det kan bare ikke bortforklares.

Skrevet

til deg over her: er jo ikke akkurat mange unge jenter med lav økonomisk status eller hva du kalte det som har vært med på åndenes makt da... trodde alle i dag hadde fått med seg såpass at det er mye mellom himmel og jord det ikke finnes en logisk forklaring på..er jammen ikke mange i dag som IKKE tror på eller aksepterer det

Skrevet

Ja, for meg er det helt selvsagt. Jeg tror på både ånder og engler.

Skrevet

Ja, tror på det..

Men.. disse babycallene kan ta inn fra ganske store områder.

Skrevet

Mine nærmeste naboer er jorder og skog.... Er noen hus her også da, men det er ikke små barn i så mange hus. Og av de husene har jeg spurt dem om barnet dems var våken den natten, noe dem ikke var...

Og om det hadde vært noen i nærheten her, hvorfor snakket de ikke til barnet da de kom inn i rommet da?

Det vil jeg påstå er normalt, men ingenting ble sagt... For ikke å snakke om at hadde det vært mitt barn som hadde skreket sånn hadde jeg bråvåknet med en gang, ikke brukt så lang tid på å komme meg opp og inn til barnet.......

Skrevet

Jeg tror på....og er liveredd for å se et gjenferd.

Skrevet

Ser du dem eller bare føler du dem?

Kanskje hører du dem...?

Skrevet

Dere som tviler paa saanne ting:

hadde dere bodd her i huset,hadde dere ikke tvilt lenge..

Skrevet

Hva merker dere i huset? Noe lignende som jeg beskriver eller?

Blir nysgjerrig jeg da.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...