sk85 Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Jeg tenker til julemiddagen.. Det er jo omtrendt det beste...
*smula* Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Jada, det kan du. Men hvis du har en baby som reagerer på at du spiser melkeprodukter, bør du være litt forsiktig. Det er jo også fortsatt over 1 mnd til jul, så da tåler babyen din mer.
OhMyGod!!! Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 huff kolera bør du holde deg unna as, kolerabistappe hørtes farlig ut....hehehehehee men kålrabistappe kan du sikkert spise
Gjest Ut på tur Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Dersom babyen reagerer på kål og får vondt i magen av det bør du kanskje begrense deg litt ?? Jeg skal til svigers i år og der får vi ikke skikkelig mat... bare svineribbe Skal spise pinnekjøtt en stund før og da tar jeg stappe også for da skal vi ingenting dagen etter så da er det ikke stor krise om hun reagerer. Dersom babyen reagerer på melk kan du lage stappe uten melk
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Tanten min sier at det kan man spise. Messet om noe over jorden og under jorden... Vet ikke. Hørte ikke skikkelig etter når hun fortalte. Var bare så glad for at hun sa man kan spise det, for jeg er en av de som mener at kålrabistappen er halve julemiddagen ) La oss stole på tante!!! Namnam !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå