Gå til innhold

Andre som har IKM i uke 47?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikm på fredag som kommer. Er så spent at eg klader nesten ikkje å vente. Har bestilt tester fra billigtester. Håper at det slår til denne gangen, men det spørs. Tror eg håper formye. Kjenner jeg er veldig klar for barn nå. Andre i lignende situasjon? Måtte bare lufte litt frustrasjon...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, IKM om ei uke. Er i 6pp, så hadde vært veldig gøy om jeg er gravid:) Akkurat nå føler jeg meg absolutt ikke gravid. Tror vi må følge tipsene fra andre som har prøvd en stund: Ikke fokuser for mye på prøvinga og tenk heller på andre ting. Lykke til! Håper du er gravid:)

Skrevet

Vi sleit også litt med å bli gravid, trodde absolutt ikke på det der med stress: at det skulle ha noe å si liksom... Før jeg hørte den medisinske forklaringen: Når en er stressa skiller en ut et hormon som heter prolaktin, dette påvirker kroppen slik at det er vanskeligere å bli gravid. (svært mange av de som får utredning har et forhøya nivå av dette hormonet) Må liksom ha det inn med teskje jeg...

Så denne måneden har jeg nok tenkt like mye på graviditet som før, men jeg har tatt det helt med ro, tenkt på å slappe av i kroppen. Også har jeg ikke drukket kaffe (blodårene skal visstnok trekke seg sammen av det slik at det blir vanseligere for den lille å feste seg). Å jammen klaffa det! Har ikm på onsdag i uke 47, testa positivt i dag!

Lykke til til dere, håper det klaffer for dere også snart!

Skrevet

Takk, godt å høyre fra andre i samme situasjon. Kommer til å teste ut i veka. Er litt spent, men viss det stemmer dette med stresset så tviler eg. Det er ganske travelt på jobb, men me får håpe......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...