cashewnøtta Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Uffameg, er trist jeg. Mannen min vet ikke om han "orker mer" som han så fint sier det. Har sovet borte et par netter og sier han må tenke seg om, om dette er noe han fortsatt vil... Bakgrunnen er vel at det har vært en litt tung høst. Mye stress, og da kan jeg virke kald - trekker meg unna kjærtegn osv. Noen som har hatt noen "pauser" i parforholdet hvor alt har ordna seg etterpå? Ville vært anonym, men drit i...
nickoline og supermann Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 høres ikke så hyggelig ut. her er det motsatt. og vi har vært på kanten av et brudd. men vi er enig om at vi faktisk må oppsøke hjelp for å komme på fote igjen. vi har lyst å satse på hverandre. sambo har trukket seg unna. ikke særlig til kjærtegn å hente på lenge. dette har resultert i at jeg har blitt mer frustrert og ønsket meg ut av forholdet for en tid tilbake. jeg kan gjenta i korte trekk hva damen på familievernkontoret sa. Dere må finne tid til hverandre i hverdagen. bestem at nå skal dere hygge dere. det er ikke lov å krangle når dere skal hygge dere . fortell den andre at den har gjort noe bra. bry deg om hvordan den andre har det.............og sist men ikke minst har jeg fått oppmerksomhet på blå resept. og jammen ser jeg ikke en liten spire på blomsten................. og måtte enda mer hardt arbeid gjøre at jeg dør som en lykkelig kvinne med min fantastiske mann ved min side når jeg er gamme og grå...........
cashewnøtta Skrevet 17. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2007 Ja, jeg er villig til å gjøre alt dette. Det er bare det at mannen min ikke vet om han er villig til å gjøre en innsats for å få det til å funke. Han har ikke særlig tro på at vi kan forandre noe:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå