tåa™ Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Jeg har ikke vært her inne så lenge, men for et inntrykk jeg har allerede! Dere er en kjempeflott gjeng, og jeg gleder meg til å tilbringe tid her sammen med dere =) Takk for støtten så langt c",)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Signerer denne! Hipp hurra for alle de snille damene her inne=) Alltid et godt råd eller et støttende ord å få!
nr 6 på vei Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Enig mange trivelige og nyttige "samtalepartnere" her....
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Signerer på denne jeg. Kjempe fint med en sånn plass, for å dele erfaringer, bekymringer og gleder, og alt annet, eller bare skravle litt.
Niem og Patrick Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Jeg signerer også her=) Det er godt og ha en slik plass der en kan dele gleder og sorger, og for ikke å snakke om alle spørsmålene en kan få svar på. Veldig viktig for meg som er førstegangs hvertfall:)
Gjest Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 Signerer denne jeg også)) Veldig mye man kan få svar på å lære. I tillegg er mange hyggelige mennesker her:o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå