Gå til innhold

Dere er en herlig gjeng!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært her inne så lenge, men for et inntrykk jeg har allerede!

Dere er en kjempeflott gjeng, og jeg gleder meg til å tilbringe tid her sammen med dere =)

Takk for støtten så langt c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig enig i denne tråden! :)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Signerer denne! Hipp hurra for alle de snille damene her inne=) Alltid et godt råd eller et støttende ord å få!

Skrevet

Enig mange trivelige og nyttige "samtalepartnere" her....

Skrevet

Signerer på denne jeg. :)

Kjempe fint med en sånn plass, for å dele erfaringer, bekymringer og gleder, og alt annet, eller bare skravle litt. :)

Skrevet

Jeg signerer også her=) Det er godt og ha en slik plass der en kan dele gleder og sorger, og for ikke å snakke om alle spørsmålene en kan få svar på. Veldig viktig for meg som er førstegangs hvertfall:)

Skrevet

Signerer denne jeg også:o))

 

Veldig mye man kan få svar på å lære.

I tillegg er mange hyggelige mennesker her:o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...